Strona 43 z 73 PierwszyPierwszy ... 33414243444553 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 421 do 430 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #421

    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8 APG

    Domyślny

    Witam. Mam dziwny problem z odpalanie. Napisze w skrócie

    Silnik ciepły - odpala zawsze z pierwszego

    Silnik zimy:
    (dzień wcześniej) Wyłączam silnik nagrzany do 90* - na drugi dzień odpala za pierwszym razem
    (dzień wcześniej) Wyłączam silnik nagrzany do 60* - na drugi dzień problem z odpaleniem (4-5 prób z pedałem z podłodze)

    Vag nie wyświetla żadnych błędów. Czujnik temperatury sprawny.

  2. #422

    Data dołączenia
    Jan 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WLKP
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    Cytat Zamieszczone przez panus1 Zobacz posta
    w benzynie nie ma czegoś takiego
    Dokładnie, nie spojrzałem że to benzyna
    No to czym to może być spowodowane? dziś znów odpaliłem rano i tak jakby nie miał ssania, zgasiłem i odpaliłem kilka razy i ssanie było, już normalnie ręce opadają.

  3. #423

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Czy słaby akumulator lub długo nie wymieniany filtr paliwa mogą mieć wpływ na błąd z czujnika obrotów g28-nieprawidłowy sygnał ?

  4. #424

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Witam,
    Sprawdziłem kąt wtrysku tak jak zalecali na rozgrzanym silniku za pomocą programu VWTOOL bo VAG COM nie chce się połączyć z samochodem (choć próbowałem różnych sposobów) ale do meritum: kąt wtrysku waha się od 41 do 44
    Z tego co czytałem to perfekcyjnie jest 49-51.
    Czy takie odchylenie jak u mnie może być powodem tych problemów z odpalaniem na zimnym silniku?

    Czy mam szukać gdzie indziej: świece, pompa?

  5. #425

    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tbg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    szulek, szukaj przyczyny akumulator-rozrusznik.

  6. #426

    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Akumulator wymieniany w listopadzie na nowy filtr paliwa również. Myślisz ze to może byc to rozrusznik? Czy może świece?

  7. #427

    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tbg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Wygląda jakby ledwo co kręcił i do tego aż wyświetlacze przygasają. Możesz zacząć od odkręcenia punktów masowych (dwa pod akumulatorem, jeden najwyżej śrubie łączącej skrzynie biegów z blokiem) później je zjechać papierkiem i ponownie zamontować.

  8. #428

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Panowie czy rezystancja czujnika obrotów wału korbowego G28 zmienia się wraz z temperaturą? Mój czujnik w temperaturze około 23'C pokazuje 910Ohm. Wskazania powinny być chyba 860 Ohm, czy tak niewielka różnica ma znaczenie?

  9. #429

    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tbg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    A podgrzej go i sprawdź czy pokaże nieskończoność.

  10. #430

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    w gorącej wodzie pokazuje 960 Ohm, przy trochę niższej temperaturze pokojowej pokazał 880 Ohm. Poleżał też trochę na zewnątrz i pokazał 860 Ohm. Więc czujnik sprawny chyba sprawny. Dodam, że testuje stary czujnik, auto pokazywało nieprawidłowy sygnał z tego czujnika( nr 513) i na nowym pokazuje nadal.

Strona 43 z 73 PierwszyPierwszy ... 33414243444553 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •