Pokazane rezultaty 1 do 5 z 5

Temat: Nie odpala 1,6 BGU - uszkodzona pompa paliwa?

  1. #1
    SetA's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. Łomży
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny Nie odpala 1,6 BGU - uszkodzona pompa paliwa?

    Witajcie,
    Szukałem w wyszukiwarce i nic nie znalazłem na temat podobnej usterki jaka mam ja. auto nie chce odpalić wgl. Wczoraj po pracy przy -22C próbowałem odpalić zakręcił z 1 strzała pochodził ok 20-30s i zgasł a później już tylko kręcił na pusto. Prawdopodobnie brak zasilania paliwem. Moje pytanie: Pod które piny w kostce przy pompce podpiąć miernik aby sprawdzić czy dochodzi prąd do pompki?? Jak będzie dochodzić to rzecz jasna pompka... Proszę o podpowiedź.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 03-07-15 o 17:39

  2. #2

    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez SetA Pokaż post
    Witajcie,
    Szukałem w wyszukiwarce i nic nie znalazłem na temat podobnej usterki jaka mam ja. auto nie chce odpalić wgl. Wczoraj po pracy przy -22C próbowałem odpalić zakręcił z 1 strzała pochodził ok 20-30s i zgasł a później już tylko kręcił na pusto. Prawdopodobnie brak zasilania paliwem. Moje pytanie: Pod które piny w kostce przy pompce podpiąć miernik aby sprawdzić czy dochodzi prąd do pompki?? Jak będzie dochodzić to rzecz jasna pompka... Proszę o podpowiedź.
    wypnij wezyk zasilajacy , ktory doprowadza paliwo do filtra paliwa wsadz go do jakiegos naczynia i przekrec kluczyk na zapłon " ale nie odpalaj " jak poleci paliwo pod cisnieniem to znaczy ze pompka dobra jak niec nie poleci lub jak bedzie leciało jak krew z nosa czyli prawie wogole to pompka do wyrzucenia.
    Druga sprawa sprawdz filtr paliwa w jakim jest stanie .

  3. #3
    SetA's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. Łomży
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Filtr paliwa wymieniany po zakupie auta czyli w listopadzie pod koniec. Popłynąć na pewno nie popłynie bo pompki wgl po przekręceniu kluczyka nie słychać wgl. dlatego przed demontażem pompy chce dokonać pomiaru prądu ale nie wiem które piny są od zasilania pompy. Żeby nie zrobić zwarcia

  4. #4
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Prosze
    Załączone pliki Załączone pliki
    • Typ pliku: pdf bgu.pdf (1.90 MB, obejrzeń: 6569)
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  5. Podziękowania dla DanioUk za pomoc w problemie

    SetA (26-01-14)

  6. #5
    SetA's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. Łomży
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Wielkie dzięki DanioUK za plik, okazał się bardzo przydatny. Pozdrawiam

    - - - Aktualizacja postu - - -

    No i sprawa się wyjaśniła, całemu zajściu winna była pompa paliwa która była zatarta a w niej niesamowita ilość brudu i czarnych paprochów. No ale nic udało się i po wymianie wszystko śmiga jak należy

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •