Strona 44 z 73 PierwszyPierwszy ... 34424344454654 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 431 do 440 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #431

    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tbg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    A jak stukasz w czujnik to coś się zmienia wartość?

  2. #432
    nickT's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez szulek07 Pokaż post
    Witam,
    Sprawdziłem kąt wtrysku tak jak zalecali na rozgrzanym silniku za pomocą programu VWTOOL bo VAG COM nie chce się połączyć z samochodem (choć próbowałem różnych sposobów) ale do meritum: kąt wtrysku waha się od 41 do 44
    Z tego co czytałem to perfekcyjnie jest 49-51.
    Czy takie odchylenie jak u mnie może być powodem tych problemów z odpalaniem na zimnym silniku?

    Czy mam szukać gdzie indziej: świece, pompa?
    Problem z odpalaniem na zimnym silniku jest zimny silnik. U Ciebie rownierz bardzo slaby akumulator lub/i problem z masa jak ktos wspomnial.

  3. #433

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez KonradA3 Pokaż post
    A jak stukasz w czujnik to coś się zmienia wartość?
    jak stukam w czujnik nic się nie zmienia, jak przyłożę jakiś metalowy przedmiot do tego magnesu rezystancja skacze do różnych wartości, nawet 1700 Ohm

  4. #434
    Mazowieckie dmdash's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    211 razy
    Podziękował
    183 razy

    Domyślny

    Panowie mój AGN w dniu dzisiejszym nieoczekiwanie rzucił palenie. Sprawa wygląda tak, przekrecam stacyjkę, kręci rozrusznik i bez skutku, za 5 razem może zapali, skoczy do 200 obrotow i gaśnie, jeszcze tak kilka razy i zapali. Wystarczy, że postoi nie odpalany 12 godzin i jest problem. Zaczęło się kilka dni temu, odpalał za którymś razem, dziś nie odpalił w ogóle. Aku nowy, ma ze 3 tygodnie, palił ze strzała od zawsze.
    There's only one word you need to know. Low.

  5. #435
    ignac112's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sorkwity
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez szulek07 Pokaż post
    Witam Wszystkich,
    Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Dodam ze nie jestem specem dlatego wrzuciłem link do filmu z zapalania.



    Akumulator jest nowy, filtr paliwa też (zmieniany na początku grudnia). Świec nie sprawdzałem mam je od kąd kupiłem autko-czyli 3,5 roku temu. Czujnik temperatury cieczy był wymieniany 1,5 roku temu - z uwagi na długie kręcenie przy rozgrzanym silniku.
    Jeśli problemy występują przy -5 stopniach to nie ma szan zeby auto zapaliło przy -10.
    Proszę o radę.

    Pozdr.
    Problem z rozrusznikiem, albo z masą i akumulatorem.
    U mnie przy -19/-20st C. auto zapaliło bez żadnej sprawnej świecy żarowej, trochę kręciłem, ale zapaliło. Potem sprawdziłem świece a tu zonk, żadna nie chodzi...

  6. #436

    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    lbn - Kraśnik
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AXR
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

    Co mogę z tym zrobić? gdzie tego czujnika szukac? wymieniać czy jakoś wyczyścić.
    Od czasu jak mi się ten błąd pokazuje bardzo długo muszę kręcić aby odpalił o pali sie kontrolka esp.

  7. #437
    Conrad's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Stargard Szczeciński
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam
    Mój problem z A3 wygląda tak, że czasem odpala sprawnie, a gdy auto zaraz wyłącze- potrafi długo kręcić, następnie odpalić jakby zalane i mułowate. Czuć niedopaloną benzynę.. Po kilku próbach potrafi od tak zapalić dobrze i szybko wkręca się na obroty,nie jest zamulone.

    Dodam, że podczas kręcenia prawdopodobnie z rozrusznika potrafi wydobywć się dźwięk jakby szurania, chrobotania (ciężko to opisać, wysoki ton, jakby coś szybko obcierało, metaliczny dźwięk)

    Wymieniłem:
    -G28 czujnik położenia wału
    -Czujnik temperatury
    Jest różnica - wcześniej auto gasło, było słabe itd.

    Następnie dziś :
    Naładowałem akumulator, wyczyściłem klemy, poprawiłem bardzo dokładnie masę (pod akumulatorem, przy bloku silnika itd- wszystko było zielone, zasyfiałe)

    Po tym auto pięknie zapaliło. Zgasiłem je po chwili i znowu próbowałem odpalić- zapaliło po długim kręceniu. Po kilku próbach znów odpaliło dobrze. (Nie ma reguły..)

    Wykluczyłem już : powietrze w układzie, przekaźnik pompy paliwa- wyczyściłem go, pompka podaje paliwo ładnie za każdym razem, sprawdzałem bezpieczniki..

    Stawiam na rozrusznik. Nie wiem teraz czy warto go wyciągać, czyścić, smarować itd.

    Czekam na wasze uwagi
    Ostatnio edytowany przez Conrad - 19-02-14 o 16:09

  8. #438

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    A może pompa paliwa umarła

  9. #439
    Conrad's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Stargard Szczeciński
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Wyciągnąłem pompke paliwa, zasilanie na kostce zgadza się, pompka ładnie pracuje, było tam trochę syfu.
    Auto w dalszym ciągu potrafi długo zakręcić.
    Mam błąd sporadyczny g28 który wymieniłem ( ktoś na forum miał podobny problem, pomogło czyszczenie masy i rozrusznika (?))

    Jednym słowem: Pomocy!

  10. #440

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    Pompę musisz sprawdzić pod obciążeniem

Strona 44 z 73 PierwszyPierwszy ... 34424344454654 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •