Strona 68 z 117 PierwszyPierwszy ... 1858666768697078 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 671 do 680 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #671
    kostszu's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    właśnie nikt nie przerabiał k04 tylko holset-y , tam różnica byłą spora dlatego pytam jakie mogą bć korzyści z przerobienia K04 . Czy przy takich małych turbinach taka modyfikacja również będzie odczuwalna

    Cytuj Oryginalnie napisane przez antoś Pokaż post
    Podrzuc jakis temat o tych lozyskach w k04.

    Jak wystroisz pod 95 to nie powinien stukac. Najwiecej mocy zrobisz na 100 ale to jest upierdliwe w codziennym uzytkowaniu.

  2. #672

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    stargard szczecinski
    Auto
    RS3 8V
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny wastegate tfsi

    Witam wszystkich serdecznie, mam problem z silnikiem 2.0 TFSI CDL 272KM, mianowicie po wymianie turbiny przyszedł czas na montaż wastegate, problem w tym ze nie wiem jak był ustawiony wcześniej czy jest jakieś lekarstwo na ten problem? Jak można ustawić to Vagiem?? Z góry dziekuje

  3. #673
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Ja bym chyba skręcił z lekkim napieciem gruszki i zrobil logi. Od spodu chyba zawsze mozna przeregulowac jak bedzie lipa.

    Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

  4. #674
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    a zauwarzyles o czym jest ten temat czy piszesz gdzie popadnie ?

  5. #675

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Jestem w trakcie modzenia mojego CCZA i mam kilka pytań.
    Chce w nim osiągnąć na początek okolice 350km i 450N.
    Chodź nie wiem czy w przyszłości nie będę chciał jeszcze coś więcej.

    Kupiłem już turbo K04
    Jestem umówiony na wydech i tu mam pytanie czy robić w całości 3" czy lepiej DP 3" a resztę 2,7".
    Dodam że wydech będzie na dwóch tłumikach i ze sportowym katalizatorem.
    Zależy mi tez żeby wydech miał zapas na ponad 400km bo nie wiem czy w przyszłości nie zapodam większego turbo.

    Jaki zapodać Intercooler. Myślę nad tym z S3 z metalowymi bokami. Tylko pytanie do jakiej mocy on wystarczy?
    Czy może lepiej od razu zapodać coś o większej wydajności?
    Ostatnio edytowany przez Jarol - 05-03-14 o 13:01

  6. #676

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    stargard szczecinski
    Auto
    RS3 8V
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    witam, moderator przerzucił mi temat tutaj, myślałem ze w vagu można coś zrobić, np, porównać ciśnienia lub itp, w końcu komputer silnika musi być jakoś ustawiony.

  7. #677
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Jarol wsadz całe 3" od razu, ma być full 3" wydech.

    Cooler lepiej zapodaj jakiś customowy będzie sporo wydajniejszy jak seryjny eskowy jeśli planujesz więcej jak 400PS ale nawet pod 360PS przyda się jakiś custom zrobiony u typków którzy ogarniają Ci wydech.

  8. #678

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Zyzio Pokaż post
    Jarol wsadz całe 3" od razu, ma być full 3" wydech.

    Cooler lepiej zapodaj jakiś customowy będzie sporo wydajniejszy jak seryjny eskowy jeśli planujesz więcej jak 400PS ale nawet pod 360PS przyda się jakiś custom zrobiony u typków którzy ogarniają Ci wydech.
    Wydech 3" wiadomo że jest wydajniejszy ale też głośniejszy a mi zależy żeby w aucie było nie za głośno.

    Ja gdzieś czytałem że cooler z esy daje rade do 400km a nawet więcej.

  9. #679
    Inko's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznan/ Czerwonak
    Auto
    audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy

    Domyślny

    jeśli będzie dobrze wyciszony tłumikami przelotowymi to nie będziesz miał za głośno a Ic tak jak kolega piszę wal na front jakiś większy by dobrze chłodził...
    Spawanie kwasu doloty,wyloty itp... mechanika samochodowa... http://www.demcar-customs.pl http://www.facebook.com/pages/Dem-Car/558007140883770

  10. #680
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Jarol przy 350PS takie 2,5" zacznie Ci gwizdać na tyle głośno że zaczniesz się wkur wiać więc posłuchaj się mnie i leć na grubo z 3" i customowym IC. Tu nie ma co gdybać, trzeba działać jak pisze, sprawdzone i niezawodne porady.

Strona 68 z 117 PierwszyPierwszy ... 1858666768697078 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •