Tak prawda nie wystepuje w osobnych elementach, a nowa to koszt powyżej 1200 PLN ale zanim zaczniecie wymieniać kolumne dobrze sprawdźcie zawieszenie.
Tak prawda nie wystepuje w osobnych elementach, a nowa to koszt powyżej 1200 PLN ale zanim zaczniecie wymieniać kolumne dobrze sprawdźcie zawieszenie.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do zrealizowania...
2.0 TDI170 KM A4 S-line
|
Siema,mam podobny problem jak wy,a mianowicie poszła mi kolumna mierownicza,wylał sie płyn od wspomagania,oraz mam luzy na kierownicy.Pytanie do was kogo możecie polecic mi z rejonow Wisła skoczów ustroń?Moj mechanik powiedział ze mi nie załozy kolumny bo nie bedzie brał za to odpowiedzialnosci,a na dobra trafic to ciezko.Pytanie,skad wziasc dobra kolumne i kto mi to dobrze poskłada.Z gory dzieki za odp.
pare dni temu ktos pisal ze sprzeda niemal wszystkie czesci do a3 i chyba to bylo 1,8 AGN
a masz może namiary na kogoś kto by mi to dobrze zrobił?i załatwił taką cześć?
Witam otóż mam problem ( odkopie trochę ) ,mianowicie po wymianie gum na wahaczach na pełne oraz założenie po zimie ,letnich 17stek nastał problem z luzem kierwonicy . Jeśli chodzi o zawieszenie oraz końcówki drążków ,drążki itd wszystko okey ,luzów nie ma ,sprawdzone na stacji diagnostycznej oraz kilku mechaników . luz wyczuwalny jest wtrakcie dziur oraz na postoju lewa-prawa jest pyknięcie (koła się nie ruszają przy lekki obrocie) ,oraz luz góra-dół wyczuwalny ,na prostej drodze nie ma problemów . Jeśli chodzi o magiel nie cieknie ,nie ubywa płynu . Krzyżaki kolumny wydają się na okey , jedynie coś mnie martwi te łożysko (na filmiku widać) luz , prawdopodobnie z niego wydobywa się dzwięk ,czy jest to rozbieralne i wymieniane ?
Dodam że mam problem z kierwonicą ,mechanik który chciał mi wymienić taśme AIR BAG ukręcił imbusa w środku poduszki i nie da rady odkręcić kierwonicy ...
PRoszę o pomoc ,bo ja już nie mam siły do tego .. Może ktoś coś doradzi .. Pozdro
Edit: czytałem na forum golfa 4 że ktoś zaklepywał gniazdo łożyska i pomagało co myślicie o tym ?
Miałem podobny problem u siebie -> Wyrobione tuleja teflonowa na kolumnie kierowniczej (wzięta z innej) i luz na łożysku (dobrane z katalogu SKF).
DSG Das iSt Gówno
FF2004 powiedz mi co dokładnie trzeba ściągnać ,gdzie znajduje się ta tuleja teflonowa , jest to część wymienna ? oraz to samo co do łożyska które łożysko i jak się do niego dostać .Dzięki za zainteresowanie
Tuleja teflonowa odpowiada za regulację kierownicy na odległość. Ja po prostu oddałem samochód do poleconego warsztatu co regeneruje maglownice...
DSG Das iSt Gówno
Kurcze ,może ktoś jeszcze sięna ten temat wypowie ?
Byłem u jednego mechanika wczoraj ,to powiedział że taki luz na łożysku ma być ,ja już głupi jestem ..
NIkt nic nie wie na ten temat ?? ;(
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)