Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 12

Temat: prosba o analize logow 1.9 BKC

  1. #1

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rzeszow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny prosba o analize logow 1.9 BKC

    witam.
    wrzucam dzisiejsze logi z grupy 011

    pierwszy jest z jazdy po rownym:
    Log (3 - 011)


    natomiast te dwa sa z jazdy pod gore, gdzie za pierwszym i drugim razem odcielo mi turbo:
    Log (0 - 011)
    Log (1 - 011)

  2. #2

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    lubelskie
    Auto
    audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Czeka Cię demontaż turbiny i czyszczenie kierownic....

    pozdr.
    CHIPTUNING DPF/FAP EGR DTC OFF HAMOWNIA PODWOZIOWA OBCIĄŻENIOWA LUBLIN /WOJ.LUBELSKIE
    https://pl-pl.facebook.com/pages/AME...50385505018780
    tel: 501 070 062

  3. #3

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rzeszow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ame-tuning Pokaż post
    Czeka Cię demontaż turbiny i czyszczenie kierownic....

    pozdr.
    jestem juz po rozebraniu turbiny noi mam dobra i zla wiadomosc.
    dobra jest taka ze kierownice nie sa zapieczone a turbina w srodku wyglada jak prawie nowa.
    a zla jest taka ze nie znalazlem przyczyny. gruszka tez jest ok!
    i co dalej??

  4. #4

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    lubelskie
    Auto
    audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    .... kupiłeś auto z tym problemem? Czy nasilał sie podczas użytkowania? Zrób jeszcze logi 01 04 08
    CHIPTUNING DPF/FAP EGR DTC OFF HAMOWNIA PODWOZIOWA OBCIĄŻENIOWA LUBLIN /WOJ.LUBELSKIE
    https://pl-pl.facebook.com/pages/AME...50385505018780
    tel: 501 070 062

  5. #5
    nickT's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bart208 Pokaż post
    jestem juz po rozebraniu turbiny noi mam dobra i zla wiadomosc.
    dobra jest taka ze kierownice nie sa zapieczone a turbina w srodku wyglada jak prawie nowa.
    a zla jest taka ze nie znalazlem przyczyny. gruszka tez jest ok!
    i co dalej??
    Ja mam inna propozycje: odepnij wezyk podcisnieniowy z gruszki badz z n75 (gdzie bedzie ci wygodniej), pojedz z vagiem na dluga prosta i zloguj 11 kanal. Jesli nadal przy wysokich obrotach turbo bedzie przeladowywac z odpieta regulacja to odpowiedz masz prosta..

  6. #6

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rzeszow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ame-tuning Pokaż post
    .... kupiłeś auto z tym problemem? Czy nasilał sie podczas użytkowania? Zrób jeszcze logi 01 04 08
    nie wiem czy kupilem z tym czy nie, dopiero ostatnio mi 2 razy przeladowalo na autostradzie wiec sie tym zainteresowalem.

    jak tylko poskladam wszystko w calosc to zrobie reszte logow

  7. #7

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec
    Auto
    MK2 R20
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    70 razy
    Podziękował
    52 razy

    Domyślny

    Kierownice jak jest zimne turbo mogą chodzić, a po zamontowaniu na auto wiadomo materiał się rozszerza i się tną. Moje zdanie jest takie :
    Cytuj Oryginalnie napisane przez ame-tuning Pokaż post
    Czeka Cię demontaż turbiny i czyszczenie kierownic....

    pozdr.
    I z tym się zgadzam, nawet po logach widać że turbo się zacina i zaczyna przeładowywać

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bart208 Pokaż post
    jestem juz po rozebraniu turbiny noi mam dobra i zla wiadomosc.
    dobra jest taka ze kierownice nie sa zapieczone a turbina w srodku wyglada jak prawie nowa.
    a zla jest taka ze nie znalazlem przyczyny. gruszka tez jest ok!
    i co dalej??
    kto wykonywał ten zabieg??
    Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl

    Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
    Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
    ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning

  8. #8
    nickT's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Grucha, spotkales sie kiedys z turbina ktora z odpietym podcisnieniem ladowala ponad 2500mbar? Pomijamy gruszke i dlugosc sztangi bo to juz bylo sprawdzone pytam z ciekawosci bo tutaj moze byc podobnie szczegolnie gdy turbo po regeneracji..

  9. #9

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rzeszow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kingsoft-grucha Pokaż post
    kto wykonywał ten zabieg??
    zabieg wykonywalem sam, mam juz jakies doswiadczenie w tym temacie. jak pisalem wczesniej turbo wyglada jak nowe, nie ma grama nagaru a miejsca w ktorych chodza kierowniczki nie sa wyrobione. nie twierdze ze nie robi sie tak jak napisales, ze po rozgrzaniu moga sie zacinac. ale co w takim wypadku robic??


    Cytuj Oryginalnie napisane przez nickT Pokaż post
    Grucha, spotkales sie kiedys z turbina ktora z odpietym podcisnieniem ladowala ponad 2500mbar? Pomijamy gruszke i dlugosc sztangi bo to juz bylo sprawdzone pytam z ciekawosci bo tutaj moze byc podobnie szczegolnie gdy turbo po regeneracji..
    turbo nie jest po regeneracji!

  10. #10
    nickT's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bart208 Pokaż post
    zabieg wykonywalem sam, mam juz jakies doswiadczenie w tym temacie. jak pisalem wczesniej turbo wyglada jak nowe, nie ma grama nagaru a miejsca w ktorych chodza kierowniczki nie sa wyrobione. nie twierdze ze nie robi sie tak jak napisales, ze po rozgrzaniu moga sie zacinac. ale co w takim wypadku robic??



    turbo nie jest po regeneracji!
    Nie unos sie zle sie wyrazilem, zorientowalem sie, ze Twoje turbo nie jest po regenracji ale to nie znaczy iz jest sprawne
    Polecilem ci prosty test jak sprawdzic i zarazem wykluczyc jeden problem.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •