witam.
wrzucam dzisiejsze logi z grupy 011
pierwszy jest z jazdy po rownym:
Log (3 - 011)
natomiast te dwa sa z jazdy pod gore, gdzie za pierwszym i drugim razem odcielo mi turbo:
Log (0 - 011)
Log (1 - 011)
witam.
wrzucam dzisiejsze logi z grupy 011
pierwszy jest z jazdy po rownym:
Log (3 - 011)
natomiast te dwa sa z jazdy pod gore, gdzie za pierwszym i drugim razem odcielo mi turbo:
Log (0 - 011)
Log (1 - 011)
|
Czeka Cię demontaż turbiny i czyszczenie kierownic....
pozdr.
CHIPTUNING DPF/FAP EGR DTC OFF HAMOWNIA PODWOZIOWA OBCIĄŻENIOWA LUBLIN /WOJ.LUBELSKIE
https://pl-pl.facebook.com/pages/AME...50385505018780
tel: 501 070 062
.... kupiłeś auto z tym problemem? Czy nasilał sie podczas użytkowania? Zrób jeszcze logi 01 04 08
CHIPTUNING DPF/FAP EGR DTC OFF HAMOWNIA PODWOZIOWA OBCIĄŻENIOWA LUBLIN /WOJ.LUBELSKIE
https://pl-pl.facebook.com/pages/AME...50385505018780
tel: 501 070 062
Kierownice jak jest zimne turbo mogą chodzić, a po zamontowaniu na auto wiadomo materiał się rozszerza i się tną. Moje zdanie jest takie :
I z tym się zgadzam, nawet po logach widać że turbo się zacina i zaczyna przeładowywać
- - - Aktualizacja postu - - -
kto wykonywał ten zabieg??
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
Grucha, spotkales sie kiedys z turbina ktora z odpietym podcisnieniem ladowala ponad 2500mbar? Pomijamy gruszke i dlugosc sztangi bo to juz bylo sprawdzone pytam z ciekawosci bo tutaj moze byc podobnie szczegolnie gdy turbo po regeneracji..
zabieg wykonywalem sam, mam juz jakies doswiadczenie w tym temacie. jak pisalem wczesniej turbo wyglada jak nowe, nie ma grama nagaru a miejsca w ktorych chodza kierowniczki nie sa wyrobione. nie twierdze ze nie robi sie tak jak napisales, ze po rozgrzaniu moga sie zacinac. ale co w takim wypadku robic??
turbo nie jest po regeneracji!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)