Dyfer, wal, polosie, mocowanie. To jest tak jakbys wszystko to wsadzil do bagaznika w FWD. Wiec ciezar spoczywa na sprezynach bo na czym innym mialby![]()
Dyfer, wal, polosie, mocowanie. To jest tak jakbys wszystko to wsadzil do bagaznika w FWD. Wiec ciezar spoczywa na sprezynach bo na czym innym mialby![]()
|
Witam. Odkopie jeździ ktoś na tym gwincie Ap ? jakie odczucia ? nie tłucze to jak ta techniks albo mts ? komfort jakis jest? Tak sie wlasnie rozglądam do swojego 3.2.
A czy przy eibachu pro kicie trzeba wymieniac tez amory na krótsze czy tylko sama sprezyna? Troche mnie martwi bo -30 to bedzie za malo do 18 felgi takze zastanawiam sie nad gwintem. pozdr
Ja właśnie kupiłem AP i zamatowałem Jeździ się dobrze pracuje lepiej niż wcześniejszy zestaw czyli ori + springi eibach -30. Też długo się zastanawiałem i AP to jest najlepszy kompromis pomiędzy cena jakością a komfortem jazdy.
Ale podepnę się też z pytaniem Czy przy Gwincie jak chce zejść nisko muszę zmieniać łaczniki stabilizatorów na krótsze? jak tak to gdzie je dostać ?
Ostatnio edytowany przez wneku321 - 07-04-14 o 05:54
_______________________
205 KM 425 Nm =>> 269 KM 415 =>> 3??
http://allegro.pl/zaw-gwintowane-gwi...011272419.html czy warto zamontować taki zestaw ?? czy lepiej dać sobie spokój
sam niedawno założyłem AP, co prawda to żaden z tych co wymieniłeś, ale cenowo ~2150zł, w sumie myślałem czy dopłacić do FK lub KW, obmacałem porozmawiałem i wyszło AP
obniżyłem na maxa tył jak i przód, przy 18" opony schowały się częściowo w nadkolach, jeździ się naprawdę fajnie, bardzo stabilnie, małe wyboje tłumi lepiej niż poprzednia zawiecha s-linie, trzeba zwalniać przy progach i omijać wielkie dziury, ja autem robię miesięcznie ok 2tys kilometrów i wymiana zawieszenia to była moja najlepsza decyzja
Panowie mam pytanie odnośnie dwoch zawieszeń:
1. H&R na wkladach bilsteina
2. FK highsport na wkladach koni z regulacją twardości
ktory wybrać i dlaczego?
Bilstein to najwyzsza polka ale koni chyba tez takze się waham bo ceny mam ich praktycznie takie same i obydwa dwa lata gwarancji.
Tylko slyszalem ze HR jest mega komfortowy nie wiem jak z FK V2. No i ceny sklepowych o wiele wyzsze przy HR ale ciekawe na ile to cena rzeczywiście za jakosc a nie firme.
Zaleta fk jest zakres regulacji. Nie ma chyba gwintu na ktorym mozna zejsc nizej niz właśnie fk highsport ale zalezy mi na komforcie jakości i zejsciu jak najnizej.
prosiłbym o opinie
_______________________
205 KM 425 Nm =>> 269 KM 415 =>> 3??
Po poscie Rolanda rzucilem okiem na ceny zawieszen FK, podstawowy gwint jest przeceniony o ~50% - wychodzi 220-250euro.
Z czystej ciekawosci pytam czy zakup takiego gwintu ma jakikolwiek sens?
FK z zoltymi sprezynami to to samo co mts technic czyli niewarte 50zl
http://allegro.pl/zawieszenie-gwinto...281492222.html pytanie czy warto bawić sie w taki gwint czy odpuścić sobie
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)