|
po 2200 rpm jest spadek momentu... wiadomo jest to wina turbiny jest po prostu za mała i nie jest w stanie utrzymać odpowiednia ilość powietrza na wyższych obrotach. Koniecznie montaż GTB22
Tym bardziej na tak ciężki kloc
Dpf usunięty? Czy został?
DPF póki co został, jeśli zacznie się coś z nim dziać, wtedy będzie -out. A mocowo, narazie tak pozostanę (przy GT17), bo to jedyne moje wozidło: musi czasem i syna rano do przedszkola dowieźć, ale i na "autobahnie" polecieć. Auto nie rakieta ale żwawsze się takie po prostu zrobiło, i 6tka jakby elastyczniejsza. Jeśli ktoś z BMN-em ma obiekcje/dylematy, (czy robić) to ja polecam
ojjj.. kusicie, kusicie
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)