czyli sam tego nie zmienie? nie mam pompowtrysków, mam silnika 100KM
czyli sam tego nie zmienie? nie mam pompowtrysków, mam silnika 100KM
|
Silnik ATD ma pompowtryskiczyli sam tego nie zmienie? nie mam pompowtrysków, mam silnika 100KM![]()
[ Dodano: Czw 06 Gru, 2007 07:48 ]
Po przeczytaniu kilku wątków zmieniłem u siebie kodowanie silnika na skrzynię automatyczną.... ( ostatnia cyfra 1 zamiast 2) Silnik pali na ciepłym od "dotyku", gdzie wcześniej kręciłem czasami i z 5s....Oryginalnie napisane przez Miro
Problemy z odpalaniem na ciepłym zniknęły ,ale czy zmieni to coś w pracy silnika![]()
Wydaje mi się ,jakby autko inaczej reagowało na wciskanie gazu ,ale to może być subiektywne...
Swoją drogą Ci co mieli problemy z odpalaniem ,ciekawe czy nie mają teraz kodowania z ostatnią cyfrą 1 ....
A w ECU nie masz błedu braku komunikacji z automatem ?Oryginalnie napisane przez MiG25
Jak jak się po takiej operacji powróci do prawidłowego kodowania to stan z problemem odpalania wraca ?
A6 AVF jeszcze seria & Golf III Traktor
oooo widze, ze ktos cos zakombinowal w tym temaciejak zmienic to kodowanie na skrzynie automatyczna? pozdrawiam
No niestety masz rację , po zmianie kodowania na automat pojawiają się po jednym błędzie w silniku i ABSie :Oryginalnie napisane przez Kris
Kod:Control Module Part Number: 038 906 018 BA Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G04AG 1812 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 30011 1 Fault Found: 18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU P1626 - 35-10 - - - Intermittent Control Module Part Number: 1J0 907 379 H Component and/or Version: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Software Coding: 13304 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 49-00 - No Communications
No ale silnik zapala rewelacyjnie.... Co myślisz o tych błędach ? Można z nimi jeździć ? Czy wpływają na pracę silnika ?
No i swoją drogą dlaczego silnik ze skrzynią automatyczną ma inną dawkę paliwa![]()
Wchodzisz w moduł silnika ,poźniej 07-Recode i w Software Coding wpisujesz wartość: 00001 i Do it!oooo widze, ze ktos cos zakombinowal w tym temaciejak zmienic to kodowanie na skrzynie automatyczna? pozdrawiam
Panowie nie wiem jak to jest ale ja nie próbowałbym, że tak powiem " ulepszać natury", ktoś to za projektował kot ma zaje....super doświadczenie w tym i wiem jaki jest optymalny punkt pracy, możecie zmieniać kodowanie, tylko potem pojawią się wam błędy jakich jeszcze na forum nie było![]()
Zdaje sie ze automat stwarza wieksze obciazenie od manuala wiec pewnie stad wieksza dawka na rozruch. MiG25 nie kombinuj tylko rob czipsa z korekta i bedzie git.
A koledze wampir_m z ATD radze zobaczyc jakie ma wartosci w bloku 4 pozycja 4 moze walek rozrzadu jest zle ustawiony albo czujnik wariuje.
sparky, ja już mam czipsa (był już jak go kupiłem)![]()
Prędzej pompę zregeneruję/wymienię niż wydam na coś 1000PLN co w rezultacie nic nie da![]()
Aby minimalnie zwiększyć dawkę startową wejdź w Vag-a:
Engine / Login / Hasło 12233 / Adaptacje / Kanał 5
Zapisz wartość obecną i potestuj zwiększając dawkę jeśli dojdziesz do momentu gdzie mimo zwiększania wartości pozostają takie same to znaczy że nastawnik nie może już więcej zapodać. JEST TO INSTRUKCJA DLA VP
Ostatnio edytowany przez Coolfon - 21-05-08 o 09:07
...
czyli da rade lekko skorygowac dawke vagiem??? pomoglo komus to z tym odpalaniem?Oryginalnie napisane przez Łukasz_pl
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)