Strona 24 z 105 PierwszyPierwszy ... 1422232425263474 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 231 do 240 z 1043

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #231
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy
    Who I am? I am a the Champion.

  2. Podziękowania dla PROSTO za pomoc w problemie

    tomas (09-05-14)

  3. #232
    Dlugi_1's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Stalowa wola
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BXE
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam mam pytanko jaki kupić czujnik ciśnienia klimatyzacji do a3 8p chodzi mi o firmę
    Symbol który spisałem ze starego to 1K0 959 126B jaki byłby najlepszy ??
    Pozdrawiam

  4. #233
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PROSTO Pokaż post
    Skonczyly mi sie pomysly .
    Problem:
    Temperatura ustawiona na panelu climatronika 17*C tempertura panujaca i zmierzona przez czujnik temp zew 21. Auto zamiast chlodzic grzeje, przy czym predkosc pracy wentylatora jest bardzo wysoka.Ustawienie LOW powoduje wydmuch zimnego powietrza.

    Do tej pory wykonalem skanowanie , sa 3 bledy ale zwiazane z podgrzewaniem foteli.
    Wyczyscilem czujnik i wentylatorek panelu kliatyzacji.
    Wykonalem nastawy poczatkowe i output test wszystko pomyslnie ukonczone.
    Przejrzalem uklad klimatyzacji celem znalezienia wyciekow.

    zabraklo mi pomyslow , byc moze sam panel uszkodzil sie przez zime?byly takie przypadki?
    problem rozwiazalem, winny okazal sie panel climatronika. Podmienilem i teraz wszystko dziala , niestety vcds byl/jest bezsilny w tej kwesti. Tak wiec nie dawajcie sie namwic na wymiane agregatu klimtu tylko sprawdzcie wszystkie opcje.

    Problem udalo sie rozwiazac wspolnie pod dosc dlugich konsultacjach i gdybaniach z kolega Golem
    Who I am? I am a the Champion.

  5. #234
    dominicanis's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. Krakowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Witam
    Ostatnio podczas przeglądania bloków pomiarowych w grupie klimatyzacji (0 zauważyłem, że pomiar z czujnika G89 (czujnik temperatury kanału zasysanego powietrza) wskazuje -50 st. C. Nie wiem czy tak ma być, bo znalazłem informację, że od roku 2006 czujnik był wycofywany. Mam auto z 2007. Mógłby ktoś sprawdzić VCDSem jak to wygląda u niego? Dodam, że VCDS nie pokazuje żadnych błedów.

  6. #235
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    koledzy pytanko czy demontując chłodnice klimy w celu jej wymiany potrzebne jest nabicie klimy od nowa czy moze czynnik jest szczelnie zamknięty i jest puszczany dopiero przez sprężarkę klimy co daje efekt ze można wymienić chłodnice klimy bez potrzeby nabijania jej od nowa? Prośba o porady.

  7. #236
    matriw's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ETM / WN
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    W sensie ze jak chcesz uzywac klimy to sprezarka wypuszcza czynnik a jak nie chcesz to sprezarka go chowa do woreczka? Prosze przemysl to i sam sobie odpowedz

  8. #237
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    W sensie czy obieg Klimy jest zamknięty po calosci układu na tyle ze jak wymienię chłodnicę Klimy to czy bede musiał uzupełniać czynnik bo spowoduje rozszczelnienie układu i wszystko wyleci, czy moze jest gdzieś jakis zawór np na sprężarce ktory pozwala spokojnie zdemontować chłodnicę bez uwolnienia czynnika, o to mi chodzi, rozumiesz?


    Wysłane z mojego iPhone'a

  9. #238
    matriw's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ETM / WN
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Doskonale Cie rozumiem i to byla odpowiedz na Twoje pytanie. Jedziesz do gosci od klimy, spuszczasz czynnik, wymieniasz chlodnice, napuszczasz czynnik a oni Cie licza dodatkowo za ewentualna dolewke gdyby Ci brakowalo.

  10. Podziękowania dla matriw za pomoc w problemie

    Zyzio (30-05-14)

  11. #239
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Dzięki, już wszystko jasne

  12. #240
    dominicanis's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. Krakowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Ponieważ jest cisza... ponawiam prośbę czy ktoś mogłby sprawdzić odczyty dla czujnika G89 w grupie klimatyzacji ( u mnie jest cały czas -50 st C).
    Dodam, ze drążę temat klimy już od kilku miesięcy, bo zauważyłem u siebie, że przy temp. zewn poniżej 15 st. C przestają działać środkowe nawiewy w trybie AUTO (bez wzgledu czy ECON jest wciśnięty czy nie). Natomiast gdy ręcznie załączę nawiew na środek zaczyna wiać. Jest to szczególnie uciążliwe przy niskich temperaturach, bo ciepło wieje tylko po bokach, no chyba, że manualnie uruchomie nawiewy. Przez ostatnie lata jeździłem cały czas w trybie AUTO i ładnie wszystko hulało. Wszystkie nawiewy automatycznie się regulowały i działały bez problemu.
    Problem zauważyłem dopiero na początku zimy i próbuje dociec co jest nie tak. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Przeprowadzałem testy klap, silniczków, ale nic nie zauważyłem. Przeglądając bloki pomiarowe zauważyłem tylko dziwne wskazanie czujnika G89, ale nie wiem czy to dobry trop.
    Byłbym wdzięczny gdyby ktoś sprawdził u siebie te wskazania.

Strona 24 z 105 PierwszyPierwszy ... 1422232425263474 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •