Strona 85 z 172 PierwszyPierwszy ... 3575838485868795135 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 841 do 850 z 1716

Temat: Tarcze hamulcowe + klocki - ale jakie?

  1. #841
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Kto na drogach publicznych robi takie zabiegi??

    Przy okazji jaka moc i jakie hamulce w Twojej A4?

  2. #842

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Paździęczewo
    Auto
    Audi A4 1.8T Avant Quattro AJL
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    na te chwile 240kM ale docelowo bedzie powyzej 320
    przód 4tłok Brembo na perforowanej tarczy 345/30mm OZ z klockami Ferodo DS Performance
    tył 312/22mm tez na DSach

  3. #843
    inhoss's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    48 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    ja mam przód 312 tył 256 wszystko na ATE zrobione i miałem już hamowanie z 200 na jakieś 30 i zestaw ten spokojnie dał radę ale zgrzał się konkretnie, generalnie zestaw od s3 do 200 kucy wystarcza ale wyżej to już brakuje jak ktoś lubi szybką jazdę.

  4. #844
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Dokładnie, jak ktoś lubi szybką a raczej agresywną jazdę w stylu sławnej ostatnio białej M3 to jasne. Warto pakować takie heble jakie tylko wejdą. Ale dla zwykłego fana motoryzacji na normalne drogi chyba to nie jest potrzebne.

  5. #845
    elemenateur's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    DGL // ZS
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Dev ale kto tak naprawdę tak jeździ? trzeba dobrać hebel do potrzeb, nie za słaby ale i hebli od RS nie ma sensu wkładać do pomodzonego tdika bo to chyba bezsens.

    A co do przykładu z rozpędzaniem i heblem w podłoge to chyba na tarczach ferodo made in china też awykonalne
    Zadowolenie klientów bezcenne


    Najniższe ceny na części oraz oleje motul gg 347504, tel 663 962 604 , Rabat dla A3-club!

  6. #846
    inhoss's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    48 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    powiem tak, nawet jak ktoś nie lubi szybkiej jazdy to dobry hebel nie zaszkodzi dla własnego bezpieczeństwa, coś wyskoczy na drodze, zajedzie itp. to lepiej mieć pod nogą dobry hebel z jakimś zapasem niż potem auto klepać, dobra opona tez potrzebna bo bez tego dobry hebel nic nie da,

  7. #847
    Armi's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    różnie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    52 razy
    Podziękował
    17 razy

    Domyślny

    Z hamulcami jest jak z mocą. Każdy swoje chwali (twierdzi, że wystarcza) dopóki nie przejedzie się czymś z mocniejszymi hamulcami czy większą mocą.
    Ale nawet gdy ma się tę większą moc/większe hamulce to i tak zawsze będzie za mało.

    312 dawało radę ale bez szału. Różnicę między 288 a 312 da się odczuć w trasie, przy hamowaniu z większych prędkości. Od 80 km/h do 20-30km/h różnica była właściwie nieodczuwalna.
    Przy hamowaniu z niższych prędkości dopiero tarcza powyżej 312 zrobi różnicę. Czuć, że jak się naciśnie hamulec to auto stanie dęba. Hamowanie jest pewne. Tylko się patrzy w lusterko, czy samochód z tyłu ma dobre hamulce. Swoich jest się pewnym.

    W B6 mam z przodu 320 a z tyłu 288 i dla mnie jest trochę mało. Za to jak wsiądzie ktoś kto na co dzień ma 288 to nie może zebrać szczęki z podłogi - jak to hamuje.
    A ja chciałbym jeszcze większe hamulce

  8. #848

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Paździęczewo
    Auto
    Audi A4 1.8T Avant Quattro AJL
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Armi Pokaż post
    W B6 mam z przodu 320 a z tyłu 288 i dla mnie jest trochę mało. Za to jak wsiądzie ktoś kto na co dzień ma 288 to nie może zebrać szczęki z podłogi - jak to hamuje.
    A ja chciałbym jeszcze większe hamulce
    345/300 lub 345/330mm

  9. #849

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ruda Śląska
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASV
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez grabek1985 Pokaż post
    Spokojnie możesz jeździć bez tej śrubki.
    nie tak całkiem spokojnie... też miałem śrubę w lewym przodzie ukręconą i... przy ostrzejszym hamowaniu tarcza mimo mocnego dokręcenia kół śrubami minimalnie sie "ślizgała" powodując drgania. Śrubę rozwierciłem, nagwintowałem, wkręciłem nową (10min roboty) i problem zniknął.

  10. #850
    sensi's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Będzin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jakie oryginalnie siedzą tarcze w 1.9 tdi agr ( rozmiar, producent ) ?

Strona 85 z 172 PierwszyPierwszy ... 3575838485868795135 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •