My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
|
Czyli zostając z seryjną mocą silnika celować w tarcze 280mm ? Teraz nie wiem co tam siedzi ale przy hamowaniu czuć drgania na kierownicy, nie duże ale trochę mnie to nerwi no i piszczą okrutnie.
Zdecydowanie tak. Chcąc założyć większe tarcze musiałbyś zmienić całe zwrotnice. Według mnie najlepsze opcja w Twoim przypadku to kupno dobrych tarcz i klocków.
Witam Panowie.
Powoli zbliża się moment w którym i ja będę musiał wymienić tarcze. Od razu będę zakładał przód i tył. Zaczynają już piszczeć i słychać je, więc mniemam, że na nie już czas ;D
Jakie firmy polecacie? Z tego co patrzyłem to można znaleźć tarcze i za 100zł, ale wolałbym zainwestować w pewną markę. Nie jeżdżę brawurowo, ot 160/170 po trasie max, no i po mieście spokojnie.
Do motocykla zawsze kupowałem części od układu hamulcowego firmy EBC, czy w przypadku aut również cieszą się dobrą opinią ?
Audi A3 - 8L - 1999r - 1.8T
Z tego co patrzyłem, do tego modelu należy zakupić 288mm ?
Co przez to rozumiesz ? Jakieś konkretne firmy ?kupno dobrych tarcz i klocków.
Ate to syf jak ich mało od ponad 20 lat
zapodaj Ferodo, TRW, Pagida lub Galfera
Tarcze dla osób chcących oszczędzić- ABS zero problemów z nimi i cena super. Polecam nacinane ATE!!!!! Kupiłem A3 z Niemiec z takimi i nie wiem ile jeżdzone było na nich ale przez 5 lat zrobiłem na nich 150 tys km)))) i jeszcze znać nacięcia delikatnie) z czego 100 tys km wytrzymały również ATE klocki które były zamontowane. Dlatego bardzo polecam ATE, wytrzymałe
Ale jeśli ktos chce mies wiekszą siłe hamowania to polecam Bosch klocki się szybciej zużywają ale siła hamowania jest najlepsza na tej marce
Pozdro
PS. odradzam klocki LPR, Twarde bardzo i przypiskują.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)