Jutro magiel.zostanie wymontowany. Porobie zdjecia.
Jutro magiel.zostanie wymontowany. Porobie zdjecia.
|
up. pytanie poza konkursem! dostałem dosyć tanią ofertę kupna używanej maglownicy z Seata Toledo 2 o nr. 1J1 422 105. Podejdzie ona? dokładnie nie wiem jaką sam mam ale z czego się orientuję to były dwa rodzaje na krótkie drążki (którą sam posiadam) i długie.
Ja mam taki problem..jak skrecam fajera tak minimalnie 0,5 obrotu i wiecej to jest takie PUK jakby cos przeskakiwalo jak odbijam to samo ,
w lewo i w prawo.. zadne przeguby .. cos z ukladu kierowniczego. Prosze o pomoc i pocieszenie ze to nie magiel!
To sie dzieje podczas jazdy? Tez mialem takie jednostronne pukniecie. Okazalo sie ze to lozysko amortyzatora.
Hej,
wymieniałem ostatnio czujnik na pedale hamulca i przy okazji zauważyłem że cieknie mi olej jakiś na tej przekładni do regulowania położenia kierownicy. Pytanie: czy to jest maglownica i dwa czy te wycieki bedą większe jak bardziej wyciągne kierownice do siebie. Ewentualnie czy jest jakis zestaw naprawczy by uszczelniacze powymieniać.
Nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam tutaj. Padł mi magiel i mam już nowy na wymianę. Przekładania była już kiedyś zmieniana przez mechanika ale dość nieudolnie w związku z tym była przestawiana kierownica. I teraz moje pytanie, jak to wszystko poustawiać od tak zwanego 'zera'? żeby kierownica się równo kręciła w obie strony, jak powinna wyglądać pozycja 'zero' maglownicy przed montażem? jak powinna być ustawiona kolumn kierownicza w pozycji 'zero' przed montażem?
Czy na tym foto http://images49.fotosik.pl/1740/c213cfc5427a31fe.jpg kolumna jest ustawiona w pozycji na wprost ?
Ostatnio edytowany przez beniek - 26-02-15 o 08:57
Witam, na przeglądzie stwierdzono mi że maglownica nadaje się już do regeneracji i że tylne tuleje przednich wahaczy są do wymiany, tylko że ja tego jakoś nie odczuwam, nie mam żadnego problemu jeśli chodzi o sterowanie (żadnych stuków, luzy jeśli są to minimalne). Jako że koszty są duże to pytanie czy coś z tym robić czy czekać aż sytuacja się pogorszy ?
Dopuszczalny luz na kierownicy to 15 stopni o tym Cie diagnosta powinien poinformowac.
Możesz nie odczuwać zuzycia tulei ale może zaczać ciąć opony. Jak bedziesz robic to poliuretan lub lemfoedery wzmocnione założ i zapomnisz na lata o problemie.
ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???
piteroo21
Przednie (gumowe) to chyba koszt chyba koło 6zł szt (poliuretan to nie wiem), tylne gumowe pełne po 40zł około, poliuretan czerwony tył 62zł szt.
Odnosnie luzów magla to luz albo na przekłądni zębatej lub na kolumnie (krzyżaki) i to jest bardziej prawdopodobne. Temat poruszany na forum.
ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???
piteroo21
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)