Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 47

Temat: Silnik przy odpaleniu wariuje

  1. #21
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    mozliwe że świeca Ci nie podgrzewa. Spróbuj przed zapaleniem podgrzać kilka razy świece.
    Nie masz wycieków z filtra paliwa, nie ma bąbelków w wężykach ?
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  2. #22

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Maggu świece wymieniłem ale niestety wczoraj powtórzyło się z silnikiem znów rzucało

  3. #23
    >>>zawada<<<'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chrzanów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Dokładnie...ja sprawdziłem świece wszystkie są dobre (iskrzą na plusie) ale wpadłem w zachwyt widząc jak jeden "kapturek" jest urwany...mówię MAM ! na bank palił na 3 gary.
    Przylutowałem ładnie elegancko 10x zapalił jak zegarek a 11 dnia zapalam i silnik chciał się ewakuować przez zamkniętą maskę dodam iż sprawdziłem ze łzami w oczach ile to będzie trwało i wierzcie lub nie 10 sek walił całym samochodem...dłużej nie miałem serca...wyłączyłem zapłon no i powiedzcie mi co jest grane ?

    Mój mechanik nawija mi o jakimś kółku na wale korbowym, dół rorządu...ale tak 250 rozbiórka rozrządu 100 kółko = 350 a wątpie by to wina rozrządu była ...
    _________________________________________________

    "Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"

  4. #24
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    A pod kompem wywala Tobie jakiś błąd? Np brak zapłonu na któryms cylindrze czy coś? Może masz cewkę walniętą? U mnie chodził jak traktor bo cewka nie dawała rady, włozyłem jakaś uzywkę sprawną i jak ręka odjął..
    Najlepiej podpinac pod kompa i sprawdzić błedy jakie sypie. Na Liczniku nie pojawiła się żadna ikonka? Albo jak masz FIS, to czy piszczy ileś raz jak odpalasz i ile?

  5. #25
    >>>zawada<<<'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chrzanów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Dziś nastąpiła rozbiórka i po zrzuceniu rozrządu okazało się że kółko na wale które jest w 90% przypadków odpowiedzialne za przestawianie się rozrządu jest w 100% sprawne i nie ma ściętego klina...
    Moje pytanie jest następujące...czy jest możliwe aby powodem była pompa rotacyjna ? Podobno jest ona elektronicznie sterowana a na VAG-u nie wyrzuca ŻADNEGO błędu a tym bardziej na desce nie ma kontrolki CheckEngine <załamka>

    Jedyną rzeczą która jest nie tak jak powinna jest to że notorycznie od wibracji podczas felernego odpalania zrzuca mi kapturki ze świec żarowych ale podobno na 30 st C jakie obecnie panują silnik TDI nie ma prawa nie odpalić mimo nie podłączonych świec...

    Pomóżcie proszę bo oszaleje...albo mechanik jest kretynem albo ja już sam nie wiem co myśleć?

    Czy możliwe że silnik nie odpala prawidłowo (szarpie nim do tego stopnia że rzuca 10cm w przód i tył tak jak by miał się urwać z poduszek) z powodu nie podgrzania świec (nie podłączone)

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pbx Pokaż post
    Maggu świece wymieniłem ale niestety wczoraj powtórzyło się z silnikiem znów rzucało
    pbx co było przyczyną ?
    _________________________________________________

    "Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"

  6. #26
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Świece żarowe nie mają nic do rzeczy w lecie. Powinien palić bez problemu. Ja bym zaczął od sprawdzenia VAGiem kąta wtrysku, dawki na pompie oraz korekcji wtrysków. Ciężko powiedzieć tak na odległość.

  7. #27
    >>>zawada<<<'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chrzanów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    na co dokładnie zwrócić uwagę? masz jakieś prawidłowe parametry powyższego ?

    - - - Aktualizacja postu - - -

    http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/naped-i-skrzynia-biegow/291986,Jakie-sa-objawy-uszkodzonego-czujnika-otwarcia-przepustnicy-Jak-sprawdzic-czy-czujnik-otwarcia-przepustnicy-dziala-prawidlowo.html

    Możliwe że to może być przyczyną ?
    Miałem jakiś błąd ok 2 tyg temu "brak komunikacji z czujnikiem TS/TC albo może było to TPS
    _________________________________________________

    "Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"

  8. #28
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    a to szarpanie wystepuje tylko przy rozruchu czy jest cały czas? i czy jest różnica przy rozruchu ciepłego i zimnego silnika?
    I czy przed wymianą rozrządu było wszystko OK?
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

  9. #29
    >>>zawada<<<'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chrzanów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    od pewnego czasu zaczęło się tak dziać i nie ma to związku z rozrządem bo nie był teraz wymieniany...
    raz na jakiś czas silnik odpala tak jakby na 1-2 cylindry (nie wiem co dokładnie się dzieje) ale szarpie nim tak że coś wali u góry w silniku i wygląda on wtedy jakby coś szarpało nim po 10 cm w przód i tył...dokładnie rzecz ujmując gdybym nie zgasił go od razu to po ok 10 sek wyrwało by go z poduszek i wypadł z komory.

    dwumas nie może mieć nic wspólnego
    kółko na wale przy rozrządzie jest OK (dziś zdjęte do sprawdzenia)
    jedyny błąd zapamiętany w kompie to "problem z komunikacją czujnika TPS (chyba TPS bo nie pamiętam dokładnie) czujnik położenia przepustnicy...ale nie ma objawów typu jest mułowaty przy dodaniu gazu itp. Po prostu raz na ok 5 odpaleń wali nim tak że strach się bać. zaczęło się 3 mce temu i dzieje coraz częściej.
    Jak zgasisz i zapalisz po 30 sek to jest ok
    ale potem znów odpali "krzywo"

    Jutro demontuje pompę rotacyjną i oddaje do sprawdzenia.
    Jeśli to też nie pompa to ja się poddaje (mechanik już się poddał i nie wie co jest grane)

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez szparag Pokaż post
    Może masz cewkę walniętą?
    Cewka w TDI ???

    Nie mam FIS, licznik tylko z termometrem
    _________________________________________________

    "Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"

  10. #30
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez >>>zawada<<< Pokaż post
    od pewnego czasu zaczęło się tak dziać i nie ma to związku z rozrządem bo nie był teraz wymieniany...
    raz na jakiś czas silnik odpala tak jakby na 1-2 cylindry (nie wiem co dokładnie się dzieje) ale szarpie nim tak że coś wali u góry w silniku i wygląda on wtedy jakby coś szarpało nim po 10 cm w przód i tył...dokładnie rzecz ujmując gdybym nie zgasił go od razu to po ok 10 sek wyrwało by go z poduszek i wypadł z komory.

    dwumas nie może mieć nic wspólnego
    kółko na wale przy rozrządzie jest OK (dziś zdjęte do sprawdzenia)
    jedyny błąd zapamiętany w kompie to "problem z komunikacją czujnika TPS (chyba TPS bo nie pamiętam dokładnie) czujnik położenia przepustnicy...ale nie ma objawów typu jest mułowaty przy dodaniu gazu itp. Po prostu raz na ok 5 odpaleń wali nim tak że strach się bać. zaczęło się 3 mce temu i dzieje coraz częściej.
    Jak zgasisz i zapalisz po 30 sek to jest ok
    ale potem znów odpali "krzywo"

    Jutro demontuje pompę rotacyjną i oddaje do sprawdzenia.
    Jeśli to też nie pompa to ja się poddaje (mechanik już się poddał i nie wie co jest grane)

    - - - Aktualizacja postu - - -



    Cewka w TDI ???

    Nie mam FIS, licznik tylko z termometrem
    Fakt, mój błąd, nie doczytałem TDi Nawet jak nei masz FIS'a, to licznik powinien pikać jak jest błąd z tego co wiem. A ostatnio (zanim się to zaczęło dziać) miałeś wgl coś robione przy aucie? Może jakiś specyfików dolewał ktoś do ropy czy oleju?

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •