mozliwe że świeca Ci nie podgrzewa. Spróbuj przed zapaleniem podgrzać kilka razy świece.
Nie masz wycieków z filtra paliwa, nie ma bąbelków w wężykach ?
mozliwe że świeca Ci nie podgrzewa. Spróbuj przed zapaleniem podgrzać kilka razy świece.
Nie masz wycieków z filtra paliwa, nie ma bąbelków w wężykach ?
Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD
Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by COMPsport - NOW
|
Maggu świece wymieniłem ale niestety wczoraj powtórzyło się z silnikiem znów rzucało![]()
Dokładnie...ja sprawdziłem świece wszystkie są dobre (iskrzą na plusie) ale wpadłem w zachwyt widząc jak jeden "kapturek" jest urwany...mówię MAM ! na bank palił na 3 gary.
Przylutowałem ładnie elegancko 10x zapalił jak zegarek a 11 dnia zapalam i silnik chciał się ewakuować przez zamkniętą maskędodam iż sprawdziłem ze łzami w oczach ile to będzie trwało i wierzcie lub nie 10 sek walił całym samochodem...dłużej nie miałem serca...wyłączyłem zapłon
no i powiedzcie mi co jest grane ?
Mój mechanik nawija mi o jakimś kółku na wale korbowym, dół rorządu...ale tak 250 rozbiórka rozrządu 100 kółko = 350 a wątpie by to wina rozrządu była ...
_________________________________________________
"Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"
A pod kompem wywala Tobie jakiś błąd? Np brak zapłonu na któryms cylindrze czy coś? Może masz cewkę walniętą? U mnie chodził jak traktor bo cewka nie dawała rady, włozyłem jakaś uzywkę sprawną i jak ręka odjął..
Najlepiej podpinac pod kompa i sprawdzić błedy jakie sypie. Na Liczniku nie pojawiła się żadna ikonka? Albo jak masz FIS, to czy piszczy ileś raz jak odpalasz i ile?
Dziś nastąpiła rozbiórka i po zrzuceniu rozrządu okazało się że kółko na wale które jest w 90% przypadków odpowiedzialne za przestawianie się rozrządu jest w 100% sprawne i nie ma ściętego klina...![]()
Moje pytanie jest następujące...czy jest możliwe aby powodem była pompa rotacyjna ? Podobno jest ona elektronicznie sterowana a na VAG-u nie wyrzuca ŻADNEGO błędu a tym bardziej na desce nie ma kontrolki CheckEngine <załamka>
Jedyną rzeczą która jest nie tak jak powinna jest to że notorycznie od wibracji podczas felernego odpalania zrzuca mi kapturki ze świec żarowych ale podobno na 30 st C jakie obecnie panują silnik TDI nie ma prawa nie odpalić mimo nie podłączonych świec...
Pomóżcie proszę bo oszaleje...albo mechanik jest kretynem albo ja już sam nie wiem co myśleć?
Czy możliwe że silnik nie odpala prawidłowo (szarpie nim do tego stopnia że rzuca 10cm w przód i tył tak jak by miał się urwać z poduszek) z powodu nie podgrzania świec (nie podłączone)
- - - Aktualizacja postu - - -
pbx co było przyczyną ?
_________________________________________________
"Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"
Świece żarowe nie mają nic do rzeczy w lecie. Powinien palić bez problemu. Ja bym zaczął od sprawdzenia VAGiem kąta wtrysku, dawki na pompie oraz korekcji wtrysków. Ciężko powiedzieć tak na odległość.
na co dokładnie zwrócić uwagę? masz jakieś prawidłowe parametry powyższego ?
- - - Aktualizacja postu - - -
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/naped-i-skrzynia-biegow/291986,Jakie-sa-objawy-uszkodzonego-czujnika-otwarcia-przepustnicy-Jak-sprawdzic-czy-czujnik-otwarcia-przepustnicy-dziala-prawidlowo.html
Możliwe że to może być przyczyną ?
Miałem jakiś błąd ok 2 tyg temu "brak komunikacji z czujnikiem TS/TC albo może było to TPS
_________________________________________________
"Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"
a to szarpanie wystepuje tylko przy rozruchu czy jest cały czas? i czy jest różnica przy rozruchu ciepłego i zimnego silnika?
I czy przed wymianą rozrządu było wszystko OK?
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
od pewnego czasu zaczęło się tak dziać i nie ma to związku z rozrządem bo nie był teraz wymieniany...
raz na jakiś czas silnik odpala tak jakby na 1-2 cylindry (nie wiem co dokładnie się dzieje) ale szarpie nim tak że coś wali u góry w silniku i wygląda on wtedy jakby coś szarpało nim po 10 cm w przód i tył...dokładnie rzecz ujmując gdybym nie zgasił go od razu to po ok 10 sek wyrwało by go z poduszek i wypadł z komory.
dwumas nie może mieć nic wspólnego
kółko na wale przy rozrządzie jest OK (dziś zdjęte do sprawdzenia)
jedyny błąd zapamiętany w kompie to "problem z komunikacją czujnika TPS (chyba TPS bo nie pamiętam dokładnie) czujnik położenia przepustnicy...ale nie ma objawów typu jest mułowaty przy dodaniu gazu itp. Po prostu raz na ok 5 odpaleń wali nim tak że strach się bać. zaczęło się 3 mce temu i dzieje coraz częściej.
Jak zgasisz i zapalisz po 30 sek to jest ok
ale potem znów odpali "krzywo"![]()
Jutro demontuje pompę rotacyjną i oddaje do sprawdzenia.
Jeśli to też nie pompa to ja się poddaje (mechanik już się poddał i nie wie co jest grane)
- - - Aktualizacja postu - - -
Cewka w TDI ???
Nie mam FIS, licznik tylko z termometrem
_________________________________________________
"Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)