Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 47

Temat: Silnik przy odpaleniu wariuje

  1. #31
    >>>zawada<<<'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chrzanów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez szparag Pokaż post
    A ostatnio (zanim się to zaczęło dziać) miałeś wgl coś robione przy aucie? Może jakiś specyfików dolewał ktoś do ropy czy oleju?
    To się sukcesywnie nasila...nie miałem nic dolewane ani robione przy silniku.
    Zmieniałem dwumas, olej, filtr oleju, itp.
    Teraz z okazji rozkręcenia NA DARMO rozrządu wymieniłem pasek itd...
    Ale teraz HIT jak zapalisz go tak jak Bóg przykazał czyli świece migną i pstryk to na 10x - 9x odpali źle

    Ale jeśli przytrzymasz 1,5 sek - 2 sek zapłon na ostatniej pozycji II (rozrusznik) to na 10x - 10x zapali prawidłowo...

    Ja już zwariowałem, nie wiem co to ma wspólnego z nastawnikiem kąta wtrysku który jest w pompie bo ostatnia możliwa diagnoza brzmi "Wymień pompe"
    _________________________________________________

    "Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"

  2. #32
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    POwiem Tobie tak, u mnie jak wymieniłem świece na te z poprzedniej A3 (agu) w aktualnym i odpaliłem to efekt był podobny, że silnik jak traktor chodził i nei palił na jeden gar. Wymieniłem z powrotem na świece jednolelektrodowe to silnik juz działa normalnie..

  3. #33
    >>>zawada<<<'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chrzanów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Jest błąd którego nie da się skasować...to co mówiłem ostatnio o braku sygnału/ łączności z jakimś modułem/czujnikiem ...

    KOD USTERKI : 18 034 p 1626-35-10

    Co znalazłem w necie? -------> 18034 P1626 Magistrala danych napędu. Brak informacji z komputera automatycznej skrzyni biegów.


    TCM sensor

    Transmission Control Module

    Moduł sterujący skrzynią biegów
    Najnowocześniejsze automatyczne skrzynie biegów wyposażone są w autonomiczne elektroniczne systemy sterujące, zbudowane w oparciu o nowoczesną technikę mikroprocesorową. Nadzorują one pracę przekładni, decydując o momencie zmiany przełożenia, oraz kontrolują parametry jej pracy, takie jak; temperatura, poślizg itp, Posiadają własne systemy samodiagnozy i gniazda diagnostyczne.

    Na forum Passata jest jeszcze mowa o jakimś czujniku podobnym do tego od świateł STOP-u tylko zamontowanego na pedale sprzęgła...zanurkowałem tam i rzeczywiście jest tyle ze u mnie jest on rozpieprz*** w pył wisi w rozpołowiony

    Gość który podpinał mi VAGa jak usłyszał pracę tego silnika (odpalił kulejąc) powiedział mi również abym podmienił MODUŁ 109 sterujący pompą wtryskową...
    Czy teraz ktoś może mi podrzucić jakiś pomysł poza modułem 109 ?

    Coś wyczytałem o zmienionym oprogramowaniu...z 0002 na 0001 albo odwrotnie, że mógł ktoś tam podmienić soft na taki ze skrzyni automat albo jest opcja że miał taką skrzynie-padła i włożył manuala nie zmieniając softu ? ? ?

    HELP !!!
    _________________________________________________

    "Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"

  4. #34
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Odnośnie tego pstrzyczka pod sprzęgłem, koszt nowego to 40pln, ale jak nie masz tempomatu to on chyba jest nieużywany (nie mam tutja pewności). Co do reszty niestety musi się ktoś inny wypowiedzieć.

  5. #35
    >>>zawada<<<'s Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chrzanów
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Czyli dlatego nie działa mi tempomat )) ???
    _________________________________________________

    "Na nic koni kupa gdy z kierowcy du*a"

  6. #36
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Bardzo możliwe

  7. #37

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzymin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Witam,
    dołączę się to tego wątku, ponieważ mam podobny problem.
    Mam u siebie silnik 1.9TDI 130 KM i nie gadami mi na dotyk. Muszę troszkę dłużej pokręcić zeby odpalił (pewno około 2-3 sek.), pali jakby na trzecim cyklu. Bardzo rzadko przy odpalaniu obrotomierz potrafi mi sie poderwać na jakieś 2-3 tyś i wtedy mogę sobie go kręcić i tak nie odpali...;/
    Kontrolka od świec żarowych zachowuje się normalnie, po podłączeniu pod komputer nie wyskakują żadne błędy. niby wszystko jest ok, a jednak nie pali na dotyk tak jakbym chciał. Mam znajomego który ma 1.9TDI 110 KM i jest różnica.

    Prosze o poradę co to może być? od czego zacząć diagnozę i najlepiej najtańszym kosztem.

  8. #38

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bygoszcz
    Auto
    Audu A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Witam też się podłacze do tematu. Problem u mnie polega na tym ze silnik po odpaleniu bardzo trzesie dopiero po kilku minutach jazdy wszytko ok. Sprawdzilem bloki 13,18 i 23 ( tu tylko nie jest ok tzn na jednej popmpce oscyluje kolo 60 jednostek a na reszcie nie dochodzi tak jak powinno być do 30) i pytanie czy pomoże środek nie pamiętam nazwy jakiś niemiecki pokecany na forum w granicach 100zl co się dolewa czy tam psika na to ?

  9. #39
    Wazner's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław/Brzeg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, również muszę podłączyć się do tematu. Od jakiegoś miesiąca mam problem z odpaleniem samochodu, tzn. odpala, ale bardzo długo "miesza" zanim silnik zdąży się uruchomić. Myślałem, że do paliwa dostała się woda, został wymieniony filtr paliwa, wlane zostało nowe paliwo z dodatkiem i niestety dalej jest ten sam problem. Dodam, że problem pojawia się przy nagrzanym silniku. Jak odpalam go z rana na chłodnym, to odpala normalnie. Jutro podłączam pod vaga. Jakieś pomysły na co zwrócić uwagę, a może już ktoś miał ten sam problem?

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Widzę, że jakiś zapomniany ten wątek. Jak już wspomniałem filtr paliwa i jakość paliwa zostało wykluczone. "Vagowanie" nic nie wykazało. Samochód dzisiaj jeszcze odwiedził serwis BOSCHa na prostej w Opolu - tam nie powiedzieli mi nic konkretnego.. niby, że sprawdzali i cytując "rzeczywiście błędów nie ma żadnych, ale jest do regeneracji pompa wtrysku z racji, że samochód ma 15lat" i w sumie to teraz nie wiem, czy rzeczywiście ją sprawdzali, czy za ich gdybanie zapłaciłem 150zł. Po powrocie trochę posiedziałem na necie i przeczytałem coś o "oblewaniu pompy" zimną wodą, gdy pompa jest nagrzana.. z tego "badania" wychodzi mi, że moja pompa jest sprawna. Doczytałem się również by odpiąć czujnik temperatury, gdy to zrobiłem samochód odpala bardzo dobrze, co prawda chwilę świrował na obrotach, ale później było ok. Samochód dostał trochę więcej mocy.. mechanik tłumaczył to tym, że teraz dostaje więcej paliwa. Myślę, że ta sytuacja z czujnikiem wyklucza mi rozrusznik i akumulator. Jutro po południu montuje nowy czujnik. Może jeszcze ktoś ma jakieś propozycje? Chciałbym uniknąć regeneracji pompy, ponieważ zażyczyli sobie za to ok. 800zł

  10. #40

    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Witam. Mam problem przy odpalaniu audi a3 1.8t (2000r) zdarza się od czasu do czasu że samochód kręci lecz nie może odpalić, po odstaniu np 1-2 min odpala normalnie. Jeśli ktoś wie czym może to być spowodowane(na innych forum czytałem że to czujnik położenia wału) proszę o pomoc. Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez MoPro1220 - 28-07-14 o 20:07

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •