I daly cos te zmiany rurek?
I daly cos te zmiany rurek?
|
nie kopci tak jak wcześniej
a teraz masz ile?
Poniżej wrzucał log z temperaturą w dolocie z mojego auta.
log robiony na 4 biegu od 70 do 180km/h
Temperatura na zewnątrz 25 stopni
doładowanie max ile jest w stanie nadmuchać turbo IHI.
http://vaglog.rtnet.pl/fatyga_179370.html
Dodam tylko że jak auto stoi z załączonym silnikiem to w dolocie ma 50-55 stopnie
Temperatura w dolocie dużo szybciej rośnie jak puszczę pedał gazu niż jak go wcisnę do ziemi.
Panowie mam takie pytanko a mianowicie silnik CCZA mam założony już wydech cat back Millteka i teraz bede robił downpipe moje pytanie czy zakładać sportowy kat czy w ogóle go nie zakładać jaka bedzie róznica w odgłosie i jakie są za a jakie przeciw dodam ze nie mówmy o ekologii bo to oczywiste czy o przeglądach chodzi mi głownie o innych wadach braku kata ew o zaletach bo mam dylemat co zrobić .
założyć kata 100cpsi (w przemoCar najlepiej ma porzadne niemieckie Katy), Kat przytnie ze 3KM ale przeglądy będa szły gładko i ekologia wiadomo. Minus jest taki ze troche siana kosztuje. W jakim aucie masz ten silnik?
Jacek (24-07-14)
Hej rozmawialiśmy na spocie
O2 RS , własnie jestem z Przemo umówiony a u ciebie też jest 100 cpsi , a jesli chodzi o dzwiek to z katem czy bez bedzie podobny czy jednak kat troche wytłumi ?
a pamiętam pamiętam, kope czasu temu
Jacek Kat troche wytłumi bo rura jednak nie idzie idealnie prosto ale w zupełności wystarczy, bez kata jest za głośno i z tych osób które myślały ze bez kata będzie fajnie - wszyscy go jednak wstawili
Ja mam bez kata i jest cichutko. Mam teraz wydech na ori tłumikach od s3. Zrobiony praktycznie tylko DP i wycięty kat. Jest idealnie z głośnością jak dla mnie.
Moje padło SPRZEDANE : http://www.a3-club.net/forum/showthr...arne-S3/page48
Moje padło AKTUALNE : https://www.a3-club.net/forum/showth...26#post1568426
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)