Strona 32 z 105 PierwszyPierwszy ... 2230313233344282 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 311 do 320 z 1043

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #311
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Igorch Pokaż post
    Wczoraj jadac trase 20km(na dworzy było z 35sc.C) właczyłem klime na LO, zajezdzam i coś miałem spojrzeć pod maske zaglądam i zonk wywaliło coś z klimy(chyba kontrast do sprawdzania nieszczelności) wygląda to tak:
    Szukaj wycieku z układu. Uszczelnij to/wymień i nabij klimę. Jak wszystko w układzie sprawne to będzie działać jak powinna.

  2. #312

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    zajrzałem dzisiaj i kompresr z tyłu jest suchy to cos zielone jest tłuste jakby olej i patrzyłem dzisaj to roschlapuje go z koła napedowego kompresora klimy kropelki pryskaja z tego sprzegła co jest na kole napedowym czyli leci takjakby z kompresora ale od przodu, klima dalej działa, takze to nie czynnik chłodzacy bo juz dawno chyba by sie ulotnił. A wiec pozostaje wyjecie kompresora bo chyba to jest olej z kontrastem z niego, da rade wyjac go od spodu bez zdejmowania zderzaka&chłodnicy?

  3. #313
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Igorch Pokaż post
    zajrzałem dzisiaj i kompresr z tyłu jest suchy to cos zielone jest tłuste jakby olej
    Olej w układzie klimatyzacji jest rozprowadzany razem z czynnikiem a całość barwiona jest na taki fluorescencyjny kolor jak widoczny u Ciebie. Masz ewidentny wyciek czynnika. Niesczelność musi być mała skoro jeszcze jako tako klima śmiga. Ale zapewne lada dzień przestanie śmigać.
    Zalezy jaki masz kompresor. Ale większość montowanych w A3 da radę zrzucić od spodu, bez zdejmowania zderzaka.

  4. Podziękowania dla morgan za pomoc w problemie

    Igorch (28-07-14)

  5. #314
    the_beast's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi 8P0 2.0 TDI 140 PS
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Ściągasz pokrywę i bez problemu od dołu demontujesz sprężarkę, plus węże górą. Radziłbym to zrobić szybko bo jak ucieknie olej to sprężarka chwila moment się zatrze a teraz nawet jeszcze odzyskasz część czynnika sprawdzisz go na azocie i będziesz wiedział gdzie cieknie

  6. #315

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    jest to 2.0tdi BMM i sprezarka jesli dobrze wypatrzyłem to jest taka:
    http://allegro.pl/sprezarka-klim-vw-...429250914.html
    mam tam niedaleko(30km)

    Nie znam sie na tym, ale z tego co widze to wywala przez oś napędową spreżarki na koło napędowe i rozbryzguje, wszystko inne jest suche.
    Jesli dobrze rozumiem to jak wywali olej do konca to czynnik zejdzie lada moment? Czynnika i tak chyba jest mało i kwalifikowałby sie do nabicia, także chyba zadna strata?, ta klima coś mi długo sie "rozgrzewała" i nie chłodziła zbyt dobrze.

    Tak sie zastanawiam czy kupić ta regenerowana sprezarke? czy bedzie wystarczyło wtedy ją podmienić i poprostu napełnić czynnikiem chłodzącym i wszystko?

    Załóżmy ze ta stara mi sie zostanie to da sie ja naprawić? jakieś zestaw regeneracyje typu "zrób to sam" są do nich? bo moze szkoda ja oddawać?

  7. #316
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    nie ma znaczenia silnik, w kazdym 8p i innych z silnikami poprzecznymi sciaga sie bez problemu od dolu, a w niektorych nawet na upartego gora, wersje silnikowe roznia sie tylko wieszakiem na ktorym wisi sprezarka

    w ukladzie olej jest razem z czynnikiem i krazy po nim, bo sluzy jak mozna sie domyslec do smarowania ukladu
    malo gazu, coraz wiecej oleju w dole ukladu, czyli w sprezarce,
    brak oleju - dawno brak czynnika, zatarta sprezarka


    dopoki jeszcze jest, to sprezarka sie nie zatarla i wystarczy ja wymienic, dobic czynnik z olejem, nie trzeba nawet plukac

    o ile to wina sprezarki i na pewno z niej ... przez internet mozna gdybac

    tak, mozna regenerowac sprezarki, jesli ma sie dostep do czesci
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  8. Podziękowania dla Miro za pomoc w problemie

    Igorch (28-07-14)

  9. #317

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    no wydaje mi sie ze ewidentnie ze spreżarki, czyli rozumiem ze musiało być jednak mało czynnika? olej spłynął w kompresor a ciecze nie są sciśliwe przez co wywaliło przez uszczelniacz i jest po "ptakach", napełnienie juz nic nie da i trzeba nowy kompresor?

    VCDS wyswietla dalej niby 8bar.

    Załóżmy ze jade dzisiaj po ta spreżarke, kupuje, podmieniam(tak poprostu), i co z tym nabijaniem to trzeba jakoś specjalnie? w aukcji jest napisane ze sprezarki sa zalane juz odpowiednią ilościa oleju PAG. Czyli tylko chyba nabić poprostu?

    Może to i głupie pytanie, ale nigdy nie miałem z tym styczności i nie wiem kompletnie jak to jest.

    Jesli dobrze rozumiem to na dobra sprawe jestem w stanie wykonać to sam?
    1.Trzeba spuścić czynnik przez zawór do napełniania
    2. Podmienić kompresor
    3. Jechać odrazu nabić, tak?
    Ostatnio edytowany przez Igorch - 28-07-14 o 11:43

  10. #318
    the_beast's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi 8P0 2.0 TDI 140 PS
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Igorch Pokaż post

    Jesli dobrze rozumiem to na dobra sprawe jestem w stanie wykonać to sam?
    1.Trzeba spuścić czynnik przez zawór do napełniania
    2. Podmienić kompresor
    3. Jechać odrazu nabić, tak?
    1. Trzeba spuścić czynnik o ile jeszcze jest
    2. Podmienić sprężarkę
    2a. Jedynie znaleźć nieszczelność i uszczelnić jeśli nie jest uszkodzony kompresor (to jak leci, nie musi oznaczać wcale kompresora)
    3. Sprawdzić szczelność, tylko w serwisie (gdy zatrze Ci się sprężarka to czasem trzeba wymienić też chłodnicę klimatyzacji, dostają się do niej jakieś drobinki lub czasem płukanie wystarczy)
    4. Nabić klimę
    5. Sprawdzić błędy wykasować i cieszyć się chłodkiem

    Sprężarkę można regenerować lub sprzedać na części a kupić "nową"

  11. Podziękowania dla the_beast za pomoc w problemie

    Igorch (28-07-14)

  12. #319

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubuskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    ok dzieki wszystkim za info, zadzwoniłem i zrobie w zakładzie AC, spreżarka to 1K0 820 859 F zregenerują ją i zrobią wszystko na gotowo, gwarancja na rok, całość 600zł - normalnie/dużo?

    Musiałem dzisiaj jeszcze podjechać kawałek(10km) panel climy zgaszony a wróciłem to ze sprezarki syczało zn. pracowała, a do tego zakładu mam 30km, da sie coś zrobić/moze trzeba coś ustawić zeby ona naprawde sie nie załaczała? bo oleju już chyba nie ma.
    Ostatnio edytowany przez Igorch - 28-07-14 o 17:09

  13. #320
    the_beast's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi 8P0 2.0 TDI 140 PS
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    3 razy

    Domyślny

    Nie odłączysz, pracuje cały czas i właśnie dlatego ważne jest by miała olej

Strona 32 z 105 PierwszyPierwszy ... 2230313233344282 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •