Strona 50 z 73 PierwszyPierwszy ... 40484950515260 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 491 do 500 z 728

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #491

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam,

    Panowie mam podobne problemy z odpalaniem ale nie znalazłem takiego przypadku jak mój. Mianowicie czasami, nie zauważyłem zależności od tego czy jest to zimny czy ciepły silnik, muszę długo kręcić zanim odpali. Czasami muszę kilka razy próbować. Jak zaskoczy to zawsze jest zamulony, nie chce się rozpędzać. Czasami po odpaleniu rzuca silnikiem jakby nie chodził na wszystkie gary po czym po chwili załapuje. Nie raz go zgaszę i za drugim razem odpala płynnie i jedzie normalnie. Zdarza się też czasami tak, że jak już po dłuższym kręceniu odpali do dopiero po 1-2 s włącza się elektryka czyli dopiero się podnosi wskazówka obrotów, zaczyna działać nawiew. No i zdarzyło się dwa razy, że jak stałem na światłach to mi po prostu zgasł, pomimo tego, ze obory były równe. Nic jeszcze nie sprawdzałem bo nie wiem od czego zacząć sprawdzanie.

    Podłączyłem go po pracy pod vaga i wywaliło błąd:

    00513 - Engine Speed Sensor G28
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    Czyli jak udało mi się gdzieś znaleźć czujnik obrotów silnika. No i teraz pytanie czy to mogło mieć wpływ na mój problem. Bo to że czasami mi zgasł to ok tu się zgodzę, że to mogła być wina czujnika ale to, że nie chciał odpalać?
    Ostatnio edytowany przez zdolnycool - 21-06-14 o 08:25

  2. #492

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny Sprawdzenie zaworu N109 i przekaźnika 109

    Cytuj Oryginalnie napisane przez panus1 Pokaż post
    Samą sprawność pompy wtryskowej to najlepszą opcją jest podjechać z nią do pompiarza i na stół probierczy ja wyjąć.
    Nie masz kontrolki świec więc sprawdź przekaźnik 109 ewentualnie podłącz + z aku do zaworu n109 na pompie i sprawdź czy odpali.
    Witam, jak sprawdzić poprawność działania zaworu N109 i jaki jest rozkład pinów w przekaźniku 109, proszę o schemat elektryczny do AGR 8L1, może ktoś podpowie jak wybrać opis prawidłowej wiązki elektrycznej z ETKI?

    Po przekręceniu kluczyka, palą się kontrolki i zmierzyłem napięcie na N109 było 0 V, podpięcie bezpośrednio z aku na zawór brak reakcji (nie iskrzy i nie tyka). Poluzowałem nakrętkę na wtrysku i pokręciłem rozrusznikiem paliwo wypływało. Gdzie szukać usterki?

  3. #493

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez zdolnycool Pokaż post
    Witam,

    Panowie mam podobne problemy z odpalaniem ale nie znalazłem takiego przypadku jak mój. Mianowicie czasami, nie zauważyłem zależności od tego czy jest to zimny czy ciepły silnik, muszę długo kręcić zanim odpali. Czasami muszę kilka razy próbować. Jak zaskoczy to zawsze jest zamulony, nie chce się rozpędzać. Czasami po odpaleniu rzuca silnikiem jakby nie chodził na wszystkie gary po czym po chwili załapuje. Nie raz go zgaszę i za drugim razem odpala płynnie i jedzie normalnie. Zdarza się też czasami tak, że jak już po dłuższym kręceniu odpali do dopiero po 1-2 s włącza się elektryka czyli dopiero się podnosi wskazówka obrotów, zaczyna działać nawiew. No i zdarzyło się dwa razy, że jak stałem na światłach to mi po prostu zgasł, pomimo tego, ze obory były równe. Nic jeszcze nie sprawdzałem bo nie wiem od czego zacząć sprawdzanie.

    Podłączyłem go po pracy pod vaga i wywaliło błąd:

    00513 - Engine Speed Sensor G28
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    Czyli jak udało mi się gdzieś znaleźć czujnik obrotów silnika. No i teraz pytanie czy to mogło mieć wpływ na mój problem. Bo to że czasami mi zgasł to ok tu się zgodzę, że to mogła być wina czujnika ale to, że nie chciał odpalać?

    Byłem u mechanika, podpieli komputer i nie wykryło błędów i nie potrafili stwierdzić co jest bo akurat na czas naprawy palił jak trzeba. Tylko wyjechałem, pojeździłem trochę zgasiłem i po chwili znowu nie chciał odpalić, musiałem kilka razy kręcić. Później znowu było normalnie i pali praktycznie od dotknięcia. Dodatkowo dzisiaj jak jechałem, wrzuciłem na luz i po chwili zgasł ale po tym też bez problemu odpalił. Panowie przychodzi Wam coś do głowy bo dalej nie wiem od czego mam zacząć szukać.

    - - - Aktualizacja postu - - -

  4. #494

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF

    Domyślny

    Witam,

    problem mojej audi jest taki że nieraz ma takie napady że pali kiedy jej się chce -.- Mianowicie, dotychczas potrafiła nie odpalić np. tuż po zgaszeniu, po kilku minutowym/godzinnym postoju, raz przydarzyło mi się, że zgasła podczas jazdy... Teraz w okresie wakacji nie było mnie nieraz w domu na parę dni auto stało po czym przyjeżdżałem i odpalała od strzała. W ostatni piątek wróciłem po tygodniu do domu, wsiadam, kręcę i nic Następnego dnia to samo... Dzisiaj podłączałem ją pod kompa i nie mogłem się skomunikować z komputerem auta. Podczas przekręcania kluczyka na pozycje zapłonu nie zapala się kontrolka EPC i nie jestem w stanie powiedzieć czy w czasie kiedy odpalała takowa kontrolka się wówczas zapalała. Nie słychać również pompy paliwa o ile jest w ogóle możliwość ją usłyszeć, wiem że takie kwestie są istotne przy jeździe samochodem ale po prostu nie zwracałem na to uwagi. Sprawdzałem bezpieczniki komputera te w desce rozdzielczej były dobre, jakie kroki jeszcze podjąć? Proszę o pomoc.

    edit:
    Znalazłem przyczynę tych wybryków, tak mi się chociaż wydaje. Pod maska są dwa przekaźniki i jeden z nich o oznaczeniu 30 był jakoś trafiony, wystarczyło go ruszyć lub wyciągnąć i włożyć z powrotem i auto paliło. Styki są w dobrym stanie, żaden nie był poluzowany, zaśniedziały itp. W sklepie ten przekaźnik występował jako przekaźnik pompy paliwa po zniżkach zapłaciłem 21zł. Jak na razie autko jeździ poczekamy zobaczymy.
    Ostatnio edytowany przez kamil95 - 15-08-14 o 13:23

  5. #495
    Robusek's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny Audi A3 1.8T 98r nie odpala Pomocy!

    Witam, od wczoraj męczę się z moim nowym nabytkiem, a mianowicie Audi A3 1.8T z 98r. Auto przestało odpalać, rozrusznik kręci, ale auto nie chce odpalić, po jakiś 5-8 sekundach zaczyna migać kontrolka ciśnienia oleju i pojawia się sygnał dźwiękowy. Olej w silniku uzupełniłem ponieważ był prawie na minimum jednak to nie pomogło.
    Nagrałem film jak to wygląda, autem nie mogę wrócić do domu :/


    Co to może być? Nie wiem jaki to jest kod silnika, bo nigdzie nie ma napisane, w bagażniku przy kole zapasowym też nie ma.
    Zrobiłem zdjęcie tej tabliczki pod maską
    http://www.img.pl/sLhg.jpg

    Pomóżcie !

  6. #496
    Auto Szałas

    buzz-astral's Avatar


    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    105 razy
    Podziękował
    87 razy

    Domyślny

    jak dla mnie brakuje paliwa. Słychać start pompy paliwa jak przekręcisz kluczyk do 2giej pozycji?

  7. #497
    Robusek's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Dziękuję za zainteresowanie się moim tematem. Pompkę paliwa słychać, takie buczenie z tyłu przez około 2-3 sekundy. A paliwa przecież jest jeszcze sporo.

  8. #498
    Auto Szałas

    buzz-astral's Avatar


    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    105 razy
    Podziękował
    87 razy

    Domyślny

    podmień moduł zapłonowy który jest na puszcze filtra powietrza.

  9. #499
    Robusek's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Jak podmienić?

  10. #500
    Auto Szałas

    buzz-astral's Avatar


    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mikołów
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    105 razy
    Podziękował
    87 razy

    Domyślny

    bardzo prosto. Pożycz od kogoś z Twoich stron taki moduł, wykręcasz dwie śrubki wypinasz dwie wtyczki i gotowe.

Strona 50 z 73 PierwszyPierwszy ... 40484950515260 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •