2.0 CR tez nie sa bezawaryjne.
2.0 CR tez nie sa bezawaryjne.
|
praktycznie każde silniki są awaryjne i maja swoje problemy ale 2,0CR ma ich najmniej, oczywiscie jak się o niego dba.
Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG
Wiem, ze OT, ale mialem sporo 1.9 TDI w roznych modelach OOOO i wszystkie bezawaryjne. CR 2.0 TDI tez sie ladnie sprawuje - nie narzekam
Sent from my iPhone using Tapatalk
a na dłuższą to u mnie przypiekło łopatki w turbinie
My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
napisałem to w taki sposób abyś zrozumiał, że to pytanie było w stylu:
"koło mam mocowane na 5 śrub ale wkręcę tylko jedną i trochę ją poluzuję - za ile mi odpadnie koło?"
My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
A ja zapytałem o to ile TY przejechałeś na pękniętej, a nie ile ja mogę przejechać i mi padnie Nevermind.
Nie mam zamiaru jeździć z pękniętą głowicą więc jeśli będę kupował 2.0 BKD i zauważe objawy peknięcia to będe negocjował cenę
Albo po prostu zdecyduje się na silnik 1.9 105PS.
There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)