Strona 84 z 117 PierwszyPierwszy ... 3474828384858694 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 831 do 840 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #831

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lkorzeb Pokaż post
    mg motorsport z dp + wkladka na dolocie k&n

    skany z hamowni:
    after
    before
    Turbo jeszcze seryjne?
    Jeśli tak to jakoś późno wstaje.

  2. #832
    antoś's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi >400bhp
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    A kiedy miałoby wstawać? Wstaje normalnie, tak jak K03 powinno.

  3. #833
    rapix's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zambrów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CBFA
    Pomógł
    103 razy
    Podziękował
    24 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez antoś Pokaż post
    A kiedy miałoby wstawać? Wstaje normalnie, tak jak K03 powinno.
    No właśnie ! 2500 to późno ?

  4. #834
    lkorzeb's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    inny

    Domyślny

    jak już kolega wcześniej zauważył turbo to K03 i dmucha b. dobrze nie ma potrzeby obecnie zmieniać na np. K04. Samochód z 2007 ale z małym przebiegiem, około 70.000, dlatego pierwsze hamowanie było miłym zaskoczeniem. Wcześniej profilaktycznie, po przeczytaniu paru postów, zmieniłem dv-ła oraz n75. Nie dodałem jeszcze, że wydech jest z kat-em. Druga sonda została wyłączona podczas strojenia. Całość jest ustawiona optymalnie pod 98-kę. Tylko szkoda, że to ośka. Nie jestem przekonany czy iść dalej, tzn. coller, dodatkowo ewentualnie wtryski???

  5. #835

    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Ja miałem na seryjnej turbosprężarce 300Nm przy 2 tyś obr tu jest taki moment przy 2,5tyś dlatego pisze że późno.

    Przy 2,5tyś obr to wstaje K04.

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez lkorzeb Pokaż post
    jak już kolega wcześniej zauważył turbo to K03 i dmucha b. dobrze nie ma potrzeby obecnie zmieniać na np. K04. Samochód z 2007 ale z małym przebiegiem, około 70.000, dlatego pierwsze hamowanie było miłym zaskoczeniem. Wcześniej profilaktycznie, po przeczytaniu paru postów, zmieniłem dv-ła oraz n75. Nie dodałem jeszcze, że wydech jest z kat-em. Druga sonda została wyłączona podczas strojenia. Całość jest ustawiona optymalnie pod 98-kę. Tylko szkoda, że to ośka. Nie jestem przekonany czy iść dalej, tzn. coller, dodatkowo ewentualnie wtryski???
    Bez zmiany turbosprężarki na większą nie ma sensu. Sam Cooler i wtryski nic nie zmienią.

  6. #836
    antoś's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi >400bhp
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Zobacz od jakich obrotów jest hamowany ten samochód. Ciężko żeby przy wciśnięciu gazu w okolicach 1800 obrotów już 200 obrotów później auto miało 300Nm.

  7. #837
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Jarol Ty masz turbo IHI i silnik TSI więc moze Ci wstawać wcześniej ale na starym AXX i słabszej K03 tak to wstaje. Nie ma co porównywać tych silników bo jest jak przepaść w Wielkim Kanionie

  8. #838
    kostszu's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Nie zrobiłem jeszcze tego , wiązkę mam puszczoną , musisz dwa kable do sensora podpiąć od naboju , wszystko da się zakodować przynajmniej na moim sensorze , Tylko wszystko na stole . Trzeba wymontować cały tunel aby się do niego dostać . Cały czas zastanawiam się czy to podpinać ,

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Piotrekb_s3 Pokaż post
    Kostszu powiedz mi zmieniałeś kodowanie w sensorze airbag?
    Bo też chce wdrożyć takie rozwiązanie z tył nabojem na klemie ale z tego co wiem to sensor koduje się tylko raz w fabryce. Chyba ze się mu flasha zrobi.

    Najlepiej by było jak by się dało podpiąć to po inny czujnik ale tak podobno nie zadziała Problemem jest bak w pobliżu bagażnika w przypadku wypadku .......
    Podpis niezgodny z regulaminem forum. Patrz pkt 22

  9. #839
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kostszu Pokaż post
    Nie zrobiłem jeszcze tego , wiązkę mam puszczoną , musisz dwa kable do sensora podpiąć od naboju , wszystko da się zakodować przynajmniej na moim sensorze , Tylko wszystko na stole . Trzeba wymontować cały tunel aby się do niego dostać . Cały czas zastanawiam się czy to podpinać ,




    Najlepiej by było jak by się dało podpiąć to po inny czujnik ale tak podobno nie zadziała Problemem jest bak w pobliżu bagażnika w przypadku wypadku .......
    Instalacja to nie problem. Chodzi mi o software. W golfie sensor wyjmuje się bez demontażu tunelu. 3 śruby odkrecasz i po robocie. W A3 tez chyba tylko dementuje się te boczki tunelu i masz dostęp.

  10. #840
    kostszu's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    tylko boczki są razem z tunelem i żeby to wyciągnąć to musisz cały tunel wyciągnąć , sam sensor tak jak w prawie każdym VAG przykręcony jest na trzech śrubach
    Podpis niezgodny z regulaminem forum. Patrz pkt 22

Strona 84 z 117 PierwszyPierwszy ... 3474828384858694 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •