MODEL AUTA: AUDI A3 8P0
RODZAJ SILNIKA: 2.0 TDI BKD
MODYFIKACJA SILNIKA: Turbo GTB2260VZK
MOC: Seria: 140km -- po chipie 175KM/389Nm -- Obecna moc na kołach 220KM/397Nm
RODZAJ HAMOWNI: ROTOTEST
TUNER: KingSoft
MODEL AUTA: AUDI A3 8P0
RODZAJ SILNIKA: 2.0 TDI BKD
MODYFIKACJA SILNIKA: Turbo GTB2260VZK
MOC: Seria: 140km -- po chipie 175KM/389Nm -- Obecna moc na kołach 220KM/397Nm
RODZAJ HAMOWNI: ROTOTEST
TUNER: KingSoft
Zrób dziś coś, czego innym się nie chce. Jutro będziesz mieć to, czego oni pragną.
|
Coraz więcej mocnych diesli ,
Podpis niezgodny z regulaminem forum. Patrz pkt 22
mało Niuta?
My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
Kamil nie masz 10Nm więcej, ale np. 80Nm więcej przy 4100obr
Nie porównuj tego co miałeś wcześniej, bo nie ma czego porównywać, na hamowni Rototest te stare 389Nm i 179hp z hamowni inercyjnej -> 150-155hp i 350-360Nm na kołach.
U ciebie max wartości dla przypomnienia to 245-250hp i 430Nm.
Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
ale wysyp tych BKD powyżej 200KM. Fajnie to musi latać, myślę że głównie w porównaniu do BKD+CHIP różnicę czuć głównie w sprincie do setki, gdzie operujemy momentem powyżej 3000obr/min??
Elastyka na IV/V pewnie zbliżona. Ciekaw jestem jak wygląda sprint 0-100. Wrzuć jakieś filmiki
Modyfikacja fajnie pewnie sprawdza się w quattro.
Posiadacze 3.2 V6 w serii mogą czuć się zagrożeni bo powoli oprócz dźwięku atuty się kończą nie wspominając o tym, że w 3.2 spalanie dwukrotnie większe
Testowałem jeszcze wczoraj na DashCommand i wszyło jakieś 7,34 do setki, ale to jeszcze lepiej będzie...
Ostatnio edytowany przez b3free - 29-09-14 o 14:34
Zrób dziś coś, czego innym się nie chce. Jutro będziesz mieć to, czego oni pragną.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)