|
Ja nie mam kata , tłumika i grube rury na przelocie i robie przegląd w ASO VW . Ale jak mi stop nie świecił to naprawiałem przy nim.
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Kito i tez masz ten dzwiek turbinki jak u kolegi od filmików ?jakie dałeś rury na przelocie ?
Posiada może ktoś u siebie wydech 2,5' firmy Ta-Technix ???
Nie mogłem znaleźć żadnych informacji na ten temat ale :
- jakie efekty (może uboczne ?) osiągnęto by dieslu gdyby wypuścić od połowy długości auta rozwidlenie na dwa wydechy, jak duże znaczenie odgrywa tutaj różnica długości tj około pół metra. Może ktoś już próbował ?
kwestia czysto teoretyczna, poza tym dwie rury 2" powinny luzem przejść przez seryjne miejsca prawda ?
a najlepiej jedna rura na jeden cylinder
My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry![]()
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
jakby było to zrobione ze smakiem to wyglądało by to bardzo fajnie, ładne symetryczne wycięcie w dokladce z obu stron, ładnie równo spasowane końcówki (pasujące stylistycznie a nie z rynny dachowej)
Prawda. Nie mniej jednak da się to zrobić schludnie i całkiem ładnie:
http://www.a3-club.net/forum/showthr...orekta-lakieru
http://imagizer.imageshack.us/a/img7...2/dsc0451s.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img5.../dsc0446im.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img1...4/dsc0444f.jpg
Schludnie zrobione jest ale kompletnie nie pasuje do lekkiej bryły A3 8L. I to nie jest kwestia gustu.
Takie rury pasują do "przysadzistego tyłu":
![]()
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)