W jaki sposob chcesz to zdiagnizowac przy kupnie? nim zauwazysz ze ubywa plyn moze minac 2 tys km
W jaki sposob chcesz to zdiagnizowac przy kupnie? nim zauwazysz ze ubywa plyn moze minac 2 tys km
Who I am? I am a the Champion.
|
sebad, a skąd mam wiedzieć kiedy pękła?
My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry![]()
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
biały dym to też wilgoć. Różnie można to interpretować.
Po zakupie samochodu zmieniałem rozrząd, pompę, płyn.
Pierwsza dolewka bo myślałem, że wciąga po wymianie.
Później nic się nie działo przez kilka tysięcy.
Później pierwsza setka, później druga i poszło. Doszedłem do litra na tysiąc kilometrów.
Umówmy się, że przejeździłem około 10 000 od pierwszej dolewki i robiłem głowicę.
My life be like Ooh Ahh...
... wracam do gry![]()
BKD+GTB2260VK = 245ps/510Nm
by EvolutionMotorSport
mój golf mk1 http://www.a3-club.net/forum/showthr...57#post1331057
Nawet tester moze nic nie pokazac , a plyn i tak moze ubywac.Mozna na prawde zle trafic i bedzie tak jak napisal Enten.Nie ma 100% sposobu na zdiagnozowanie
Who I am? I am a the Champion.
Ja mam 2005 i 230 kkm. Jezdze od 140kkm, pierwszy w Pl. Z glowica nie mialem problemow. W ksiazce z niemiec tez wzmianki nie ma na ten temat wiec sam widzisz ze nie wszystkie pekaly. Uwazam ze BKD jest dobrym silnikiem. Ja nie mam z nim problemow. Przebieg to zawsze zagadka no chyba ze masz na niego papiery i potwirdzony VIN w serwisie. Kupuj i sie nie przejmuj. Moim zdaniem silnik 2.0 w A3 nie jest zly.
Siemka,
mam do Was pytanie, co może być powodem, gdy silnik 2.0 TDI 140PS nie odpala od strzała? Rozrząd był wymieniany jakies 5k temu, bynajmniej w teroii. Pokreci ze trzy razy i jest ok, chodzi równo, obroty jednostajne, ciągnie też elegancko. U moim TDI odpala od strzała, a tutaj jest jakiś problem. 2005rok.
Edit;
Myślę jednak że doczytałem w wątku, że jest to swego rodzaju reguła w tych silnikach. Zdiwiony byłem, i trochę się tego zachowania obawiam![]()
Podjedz do jakiegoś magika (ecuproject we wrocławiu masz), i ci to softem ogarną.
Moje padło SPRZEDANE : http://www.a3-club.net/forum/showthr...arne-S3/page48
Moje padło AKTUALNE : https://www.a3-club.net/forum/showth...26#post1568426
To że nie ma w książce to nie znaczy że nie pękła. Mam w moim podobny przebieg i brak wpisów o naprawie głowicy. Jednak telefonicznie niemiecki serwis w którym była serwisowana poinformował mnie że głowica była robiona w 2009r. Przebieg ok 150 000km.
W sumie ja też nie narzekam, ale mam dopiero od roku.
Witam serdecznie. Jestem nowy na forum, a konto założyłem z tego powodu ze w grudniu planuje kupić a3(8p) z 2003, lub 2004 roku
ponieważ na nowszy model mnie nie stać. Przeryłem całe wasze wypowiedzi na temat silników 2.0TDI [140p] i z mojej strony pada bardzo ważne pytanie:
a mianowicie co sądzicie o tym typie silnika? Czy naprawdę jest tak że pękają głowice, oraz padają pompowtryski oraz turbina ? Chciałbym uzyskać konkretna odpowiedź
od posiadacza tego modelu, bo przeraziłem się czytaniem co z tymi jednostkami się dzieje.. Wiem, że temat już był wstawiony ale nie chcę się sparzyć na kupnie swojego pierwszego auta, a co dopiero kupić i tkać siano w naprawy.
Jeśli znajdzie się odpowiednia osoba, prosiłbym żeby napisała na co mam zwrócić uwagę przy kupnie, o co pytać, i jak podejść sprzedającego żeby nie wcisnał mi wraku.
Z góry dziękuje, xbamx, pozdrawiam .
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)