Kolego, nie jesteś nowy na forum, wiec powinieneś wiedzieć od czego mamy dział warsztat:
http://www.a3-club.net/forum/showthr...wego-FIS/page2
Zacznij od tego tematu z warsztatu, potem poczytaj ten (od początku). Na szybko można powiedzieć tylko, że szukaj licznika od benzyny z pełnym FIS z zegarkiem analogowym.
Ponieważ siedzę w pracy i mam mnóstwo rzeczy do zrobienia, zabrałem się za przegląd pinów w doszukiwaniu się różnic pomiędzy zegarami z A3 i A4 od roku 98. Różnice są subtelne ale są:
Niebieska wtyczka:
A3 pin 14 - światło przeciwmgielne
pin 15 - nie używany
pin 20 -terminal 58d
A4 pin 14 - samopoziomujące zawieszenie
pin 15 - terminal 58d
pin 20 - terminal 58s (nie występuje w A3)
Zielona wtyczka:
A3 pin 1 - ekran transpondera
pin 2 - cewka transpondera
pin 4 - nie używany
pin 17 - cewka transpondera
pin 26 - temperatura otoczenia
pin 29 - terminal 58d (sygnał bodajże z czujnika nasłonecznienia)
pin 31 - położenie wybieraka (raczej do automatu)
A4 pin 1 - nie używany
pin 2 - transponder 1 (?)
pin 4 - immobiliser
pin 17 - transponder 2 (?)
pin 26 - nie używany
pin 29 - terminal 58d (potencjometr/ściemniacz oświetlenia)
pin 31 - nie używany
informacje zaczerpnięte ze strony workshop-manuals
Ta pinlogia wystarczy żeby podłączyć licznik z A4 do A3. Widać wyraźnie, że główna różnica polega na umiejscowieniu pinów od podświetlenia wskaźników i od czytnika immo. Liczę na kolegę xoslox, że wypowie się jak poskładał podświetlenie. Temperatura otoczenia pojawia się również we wtyczce od FIS.
Ma ktoś pomysł jak pozamieniać te piny od immo i co to jest terminal 58s?