Strona 83 z 161 PierwszyPierwszy ... 3373818283848593133 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 821 do 830 z 1603

Temat: Zegary bez FIS na FIS

  1. #821
    xoslox's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Auto
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVF 130KM
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    arielo87, dziś nie pomogę, dopiero jutro wieczorem albo po jutrze mogę spojrzeć w swoje schematy z ETKI i AUODATY... Ważne jest znać rok modelowy auta, z którego pochodzą zegary Twoja 3-ójka z którego jest ? Licznik z A4 przedlift to chyba do 2000r ? U mnie pomiędzy passatem a a3 niezgodność była chyba w 3 pinach, które wypiąłem - głównie chodzi o różnice w ikonkach na blacie. Jak możesz to podświetl latarką tarcze od swojej 3 i te od 2.5 tdi i zobaczysz które kontrolki się różnią.

    Co do pinu 29 zielonej wtyczki - Terminal 58d (outside dimmer potentiometer) - to jest potencjometr podświetlania, który w audi jest wpięty na masę licznika i nim regulowane jest podświetlanie zasilane z pinu 20 niebieskiej wtyczki.

    Kwestia tego 58b i 58s czy jest to samo, żeby to stwierdzić muszę spojrzeć w schematy :/

    Co do pinu 15 niebieskiej wtyczki w A3 jest to sygnał potwierdzenia z włącznika świateł i z tego co patrzę w necie w A4 jest to samo.

  2. #822
    czaro95's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    15 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Czy da rade włożyć zegary z Can czyli np. takie z 2003 roku do a3 z 97r? Dużo jest przeróbek? Chodzi mi o to że zrobiłem swap na 1.8t AUM i ze sterownika sygnał obrotomierza idzie po Can do licznika. Podłączenie przewodu pod zegary pod 11 pin niebieskiej wtyczki nie działa. Czy zakładając zegary z Can będzie działał obrotomierz?

    Pozdrawiam

  3. #823
    arielo87's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    19 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Moje zegary (te w aucie) mają nr 8l0 919 860 B. VAG K+CAN commander zgrał mi wsad z niego i wypluł pin, ale nie mogę się przez niego zalogować do zegarów, wyskakuje błąd (polski VAG 2,5). Przypomnijcie mi, jak program pokazał mi trzycyfrowy pin to muszę go wpisać 00XXX czy 0XXX?

    Niestety porada na warsztacie "ciekawostki licznika" nijak się ma do zegarów 8l0 919 XXX bo plik wsadu jest znacznie krótszy i adresy w pamięci, o których pisze autor tematu w ogóle nie istnieją. Kolega Zehell podesłał mi wsad od 880 DX (za co mu serdecznie dziękuję ) i wygląda od bardzo podobnie do mojego (powiedzmy, że objętościowo). Docelowy licznik pochodzi z A4 B5 2,5 TDI 99'. Ciekawe czy przyjmie w ogóle ten wsad zważywszy na to, bebechy jednak trochę się różnią.

    No więc, na chwilę obecną mam trzy liczniki, dwa wsady, jeden marny kabel i zero doświadczenia w tym temacie... czyli zaczynamy zabawę

  4. #824
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Co prawda nie używałem vag k+can commander ale używam vag epromer do zmiany wsadów itp. Dla mnie jest mega prosty i nie miałem z nim jeszcze problemów. Może on Ci pokaże pin w prawidłowej postaci

  5. #825
    arielo87's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    19 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Chmiel Pokaż post
    vag epromer
    Nie chodziło Ci przypadkiem o VAG eeprom programmer? Pytam bo o VAG Epromer nic nie znalałem.

  6. #826

    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Pin ma miec 5 znakòw więc jak Ci wyświetla 3 to dodajesz dwa zera ewentualnie podeślij mi wsad.

  7. #827
    Chmiel's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sokółka
    Auto
    Skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez arielo87 Pokaż post
    Nie chodziło Ci przypadkiem o VAG eeprom programmer? Pytam bo o VAG Epromer nic nie znalałem.
    Zapewne to miałem na myśli

  8. #828
    arielo87's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    19 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    No i klops. Pierwsze próby zgrania wsadu z licznika z A4 spaliły na panewce. Z licznikiem połączył się tylko VAG 3.11. K+CAN Commander go rozpoznał ale już nic nie odczytał, niezależnie od ustawienia.
    Okazało się, że posiadany przeze mnie licznik pochodzi prawdopodobnie z A6 C5 ponieważ VAG wypluł nr licznika 4B0 919 880 X. Licznik był jednak przez kogoś już robiony bo jest oklejony jakimiś plombami a nalepka z nr jest zerwana. Wiadomo natomiast, że jeździł na pewno w A4.

    VAG eeprom programmer też się z nim nie połączył - wrong baud rate. Niezależnie od ustawienia szybkości transmisji ciągle pokazywał ten sam problem. VAG Tacho nie widzi mojego kabla (Viaken KKL ten niebieski).

    Ktoś ma jakieś sugestie albo pomysły co działać dalej?

    W sumie jeszcze jedna kwestia. Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale licznik podłączałem na stole pod zasilacz 12V 1A. Pod prostownikiem wyświetlacz przebiegu i podświetlenie mrygały jakoś dziwnie.

  9. #829

    Data dołączenia
    Jan 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    Możesz spróbować przebić wsad kabla vag k+can commamder na wersje 1.4 wsady znajdziesz w necie jak coś to poszukam u siebie i Ci podeśle.

  10. #830
    arielo87's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    19 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    nie bardzo rozumiem... chodzi Ci o zmianę wsadu w samym kablu?

    k+can commandera mam tylko wersję 1.4 china

Strona 83 z 161 PierwszyPierwszy ... 3373818283848593133 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •