A DPFa masz? Jesli tak to pokaz jeszcze statycznie 97 - 108.
A DPFa masz? Jesli tak to pokaz jeszcze statycznie 97 - 108.
|
Tak DPF-a posiadam czyli wrzucić jeszcze statycznie wszystkie od 97 do 108? W takim razie ogarnę wszystko wieczorem.
Dla 97 -108 mozesz w zasadzie screeny wrzucic bo tam wartosci tak szybko sie nie zmieniaja.
statyczne logi z grup 001,003,011
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_188274.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188275.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_188276.html
a tutaj screeny z grup od 97 do 108
http://zapodaj.net/4d5137e19745f.png.html
http://zapodaj.net/440a42480943f.png.html
http://zapodaj.net/8e872aaaf7a8c.png.html
http://zapodaj.net/dd5dc1fb6e614.png.html
co do próby przelewowej zrobiłem zgodnie z instrukcją i jakby nie patrzeć mieści się w normie
2 min cały powrót z wtrysków około 40 ml na biegu jałowym
kolejne 2 min obroty powyżej 2 tyś na powrocie około 200 ml
a czy jest możliwość ,że któryś z wtrysków się zawiesza-blokuje przy konkretnym depnięciu/obciążeniu i stąd ten zanik mocy i delikatne drgania silnika?
Mam wrażenie jakby delikatnie drgania podczas przyśpieszania pojawiają się cały czas.
ktoś, coś wywnioskował może z tych parametrów?
A moze popsul sie zaworek na przelewach?
04,2011 1.9tdi ~350km ET 12,857
2014 ASZ quattro+ 189km 400Nm
Zaworek na przelewach - masz na myśli coś na wtryskach? Nie wiem ,ale chyba pozostanie dać mi je do sprawdzenia.
A to wiem o co chodzi, zdemontuję dzisiaj i sprawdzę jak trzyma ten zaworek. Nie pomyślałbym,że coś takiego może być przyczyną...
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)