Strona 40 z 62 PierwszyPierwszy ... 30383940414250 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 391 do 400 z 618

Temat: Instalacja gazowa LPG w Audi A3 1.8 Turbo

  1. #391

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez RIP Pokaż post
    koła
    Cytuj Oryginalnie napisane przez Hellboy Pokaż post
    Propozycja wydaje się sensowna, bynajmniej i tak podjechałbym do gregor10, tak jak 1.8T + lpg nie ogarnie nikt chyba... Do tego gregor stroi na hamowni co cholernie rzadko się spotyka, a inaczej (hamownia + afr) na full perfekt wystroić się 1.8t po prostu nie da. Da się wystroić tak, że auto będzie jeździło dobrze, ale nigdy idealnie.

    Edit: Gregor jakby co działa w Jasle.
    Dokladnie tak , montaz lpg , strojenie na afr, przy okazji można w komplecie soft z rabatem -zawsze taniej + hamownia , przyjemne z pożytecznym

  2. #392

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gregor10 Pokaż post
    Dokladnie tak , montaz lpg , strojenie na afr, przy okazji można w komplecie soft z rabatem -zawsze taniej + hamownia , przyjemne z pożytecznym
    Grzesiek ile za taki pakiecik łącznie z programem dla 1.8t u mnie za montaż jeden ze znanych monterow chce 2.9k

  3. #393
    Hellboy's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Podpinam się pod pytanie Wprawdzie teraz jestem umówiony 400km bliżej na strojenie po AFR (niestety bez hamowni póki co, nie dam rady niestety obecnie do Jasła uderzyć), ale to nie zmienia faktu, że jak mi się po wakacjach trochę fundusze uregulują to chciałbym coś dalej pogrzebać... (póki co myślę zastanawiam się tylko nad programem, potem reg. AFR na hamowni, myślałem też o wariatorze zapłonu ale póki co w temacie w którym pytałem o to nikt mi nie odpowiedział...)

  4. #394

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    brak
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AQA

    Domyślny

    Kto w Warszawie profesionalnie zamontuje LPG do 1.8T ??? Są jakieś silniki z pośród 1.8T które gorzej znoszą gaz ?

  5. #395

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez daglas Pokaż post
    Są jakieś silniki z pośród 1.8T które gorzej znoszą gaz ?
    Zakatowane

  6. #396

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi A3 8L
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Witam.
    Takie oto odpowiedzi dostałem od kilku gazowników z Białegostoku:
    1. EuropeGas: Oscar - N , Reduktor Tomasetto Arctic , Wtryskiwacze Hana, filtr fazy lotnej odstojnikowy – 2500zł
    2. reduktor Zavoli Zeta-s, komputer Agis, wtryskiwacze Hana A+ (niebieskie) – 2500zł, mechanik swój wybór uzasadnia wielokrotnym doświadczeniem z 1.8T oraz własnym Subaru 2.0T
    3. STAG: Wtryskiwacze AC-W01/OMVL REG DREAM XXI, reduktor AC-R01/Zavoli Zeta N/S, Sterownik STAG 4 PLUS/STAG 300-4 ISA2, STAG 4 Q-BOX – 2500 zł bądź ten sam zestaw +400zł na wtryskiwaczach Hana. Na sterowniku STAG 300-4 Premium dodatkowe 400zł.
    Czekam jeszcze na odpowiedź jednego warsztatu. Bardzo prosiłbym o ocenę podanych zestawów.
    Co do trzeciej opcji to czy warto dopłacać 400zł do wtryskiwaczy? Podobno te stagowskie też robią robotę...?

  7. #397

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    we
    Auto
    3BG
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    27 razy
    Podziękował
    50 razy

    Domyślny

    Te Staga wtryski dają radę ale moim zdaniem lepiej dać baraccudy, sterownik stag jest dobry nie ma co tam kombinować z innymi (ewentualnie tech) hana h+ jest dobrym wtryskiem ale mało trwałym, jeśli masz motor o mocy 180km to zielone będą odpowiednie. Reduktor ACR01 jest dobry o ile trafi się zdrowy egzemplarz, ale zavoli odpusc to nie nadaje się do auta z turbo

  8. #398
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    stag/lpgtech barakudy, parownik moze byc AC01 albo KME , tylko strojenie na sondzie AFR i bedzie ok, choć serie to jak ktoś ma wprawe to i bez sondy w tłumiku wystroi

  9. #399

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi A3 8L
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Dzięki za odpowiedzi. Mam silnik 150km więc totalnie bez sensu te hany niebieskie. A co do sterownika Staga to który z tych trzech lepszy? Dostałem odpowiedź z LPGtecha: wtryskiwacze dragon, sterownik tech 224 oraz reduktor KME lub ATIKER (do 200km). Cena o 200 zł wyższa ale dłuższy czas gwarancji, no i powiedziano mi że auto jest dokładnie strojone, a na koniec sprawdzane na hamowni (Stag nic o tym nie wspomniał). I teraz tym bardziej nie wiem co wybrać...

  10. #400
    edekxp's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    Ja niedawno też po montażu, ale zamontowali to co chciałem.
    Miałem montować sam ale bez homologacji.Żona obawiała się Policji
    Stag Q-box, reduktor AC-r01(czerwony) hana zielona zamontowana pojedyńczo, butla do jazdy do przodu
    Koszt 2400zł, gdybym składał sam to koszt części 1500zł.
    Oczywiście mapę i strojenie wolałem zrobić sam, oni nie mają czasu.
    Wgrywają gotowe ustawienia z podobnych silników i do widzenia

    Zapomniałem dodać zmieniłem auto na polifta 1.8T 180KM
    Jeżdzi się dobrze, nie ma różnicy pb - lpg.
    Korekty długoterminowe w okolicach 4% do -4%, zależy jak się jeździ

Strona 40 z 62 PierwszyPierwszy ... 30383940414250 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •