Strona 89 z 117 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 881 do 890 z 1170

Temat: Mody silnika 2.0 TFSI

  1. #881
    Łódzkie skrzypul's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź/Żywiec
    Auto
    Town&Country
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    619 razy
    Podziękował
    308 razy

    Domyślny

    Powiedzcie mi:
    Czy spalanie oleju 0.3L (0,28L)na 1000km to norma czy mam się martwić?
    Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"

    205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
    S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
    Chrysler Town&Country 3.6 290PS

  2. #882
    Zakaz pisania
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WARSZAWA
    Auto
    S3
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T BHZ
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Ale w BHZ do mocy 350-360KM konieczny jest wkład pompy autotecha ?

  3. #883
    kostszu's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    AUDI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    chyba tak ,
    Podpis niezgodny z regulaminem forum. Patrz pkt 22

  4. #884
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Tak, jest potrzebny. I dolot tez.

  5. #885
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    A ja panowie zapytam w ten sposób. Nie chcę iść na grubo z modami, chciałbym troszkę wzmocnić na wiosnę mojego AXX. Ile mogę bezpiecznie na seryjnym motorze dłubnąć programem? Warto wtedy zmieniać IC i wydech robić? Jakie to koszty i jakiego przyrostu w sumie mogę się spodziewać?

  6. #886
    Piotrekb_s3's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brzeziny
    Auto
    GTI ED30
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    25 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Silnik wytrzyma nawet 400ps tylko z twoim turbo to wartości nieosiagalne. Zrob sam Dp, zmien cooler i kolo 260, moze 270 ps powinno byc po programie. Taki pakiet startowy kolo 3000 zl powinien Cie wyniesc.

  7. #887

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Pawliko Pokaż post
    A ja panowie zapytam w ten sposób. Nie chcę iść na grubo z modami, chciałbym troszkę wzmocnić na wiosnę mojego AXX. Ile mogę bezpiecznie na seryjnym motorze dłubnąć programem? Warto wtedy zmieniać IC i wydech robić? Jakie to koszty i jakiego przyrostu w sumie mogę się spodziewać?
    Sam soft to są okolice 250km jak turbo zdrowe i motor.
    Dp da kolejne +10km. +FMIC
    ostatecznie do 270km idzie dobić w AXX przy modach dp+fmic+soft.

  8. #888
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Dzieki Panowie
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

  9. #889
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez gumiś_rzesz Pokaż post
    NIe do końca pompa z BHZ jest taka sama jak w kazdym innym tfsi natomiast pompa z CDLA ma większe przepływy nie mylic z ciśnieniem
    bzdury aż mi się płakać chce, pompy są takie same tak jak Piotrek napisał!

    nie znaczne sa to różnice na kreskach ale podczas jazdy czuć to
    nawet po wsadzeniu wkładu autotecha który podnosi ciśnienie na railu bez modyfikacji softu nie czuć żadnej różnicy a co dopiero tutaj! zwykłe placebo
    Ostatnio edytowany przez Zyzio - 17-11-14 o 11:21

  10. #890
    Łódzkie skrzypul's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź/Żywiec
    Auto
    Town&Country
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    619 razy
    Podziękował
    308 razy

    Domyślny

    Macie jakiś sprawdzony pomysł na wydech do 8P quattro by obsłużył 400KM
    Warunek: Musi być możliwie jak najbardziej CICHY
    Najlepiej by nie był głośniejszy od serii.
    MG robi bardzo dobre wydechy, ale boje się, że ich "Cichy" system i tak będzie za głośny...
    Szukać czegoś od 4.2? Passata r36?
    Pomóżcie
    Uwaga! Mój nick wymawiamy tak jak jest napisane: skrzypul a nie "skszypół"

    205 1.9 GTi 128KM, CRX Del-Sol 1.6 136KM, A3 8L 1.8TQ 180KM, S3 8L BAM 260KM, A3 8P 2.0TQ 400KM
    S4 B8 3.0 TFSi: 475KM
    Chrysler Town&Country 3.6 290PS

Strona 89 z 117 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •