Bo te silniki są z 8v, a ile kosztuje 8v, a ile 8p z bkd...
Bo te silniki są z 8v, a ile kosztuje 8v, a ile 8p z bkd...
|
KUPIŁEM z zajechanym silnikiem i uszkodzonym przodem (tak jak chciałem) za 50% wartości rynkowej. Nawet się nie zastanawiałem.
A diesel dlatego, że uszkodzone SB w benzynie z quattro w ogóle się nie trafiają. A bezwypadkowe w pełni sprawne są za drogie (32-52 tys).
Za 32 koła będę miał już w pełni sprawne auto z prawie nowym silnikiem CDL, skrzynią DSG i układem hamulcowym od RS3.
Ostatnio edytowany przez A3BKD - 23-07-14 o 09:53
CDL będzie najprostszym i najtańszym rozwiązaniem
A3BKD (23-07-14)
Witam jeśli mogę się podpiąć pod temat to zadam jedno pytanko. Czy da się zrobić swap 1.8t z s3 8l do a3 8p sportback tdi?.
I sorry za wtracenie.
Pozdrawiam
Bo mam możliwość kupienia taniego sportbacka, a koszt i awaryjność nowych silników do mnie nie przemawia. A pytanie nic nie kosztuje.
Łatwiej będzie wstawić nowsze tfsi do starszej budy 8L niż starsze 1.8T do budy 8P.
Da się zrobić wszystko. Ale jeśli "zwykły" swap (inny silnik do tej samej budy ale z takich, które w niej wystepują) jest drogi i często bez sensowny to tutaj pomnóż to x10
I o taką odpowiedź mi chodziło. Dziękuję
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)