Taka nowość wyszła:
http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle...BMW_S_1000_XR/
Ale nowizna to będzie kosztować srogo![]()
Taka nowość wyszła:
http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle...BMW_S_1000_XR/
Ale nowizna to będzie kosztować srogo![]()
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
|
A yamaszka brzmi tak:
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
FZ1 ma najgorszą możliwą charakterystykę silnika jeśli chodzi o turystykę i motocykle klasy litr-naked :/ Ale brzmi super i jak się już wkręci (co trochę niestety trwa) to jeździ całkiem przyzwoicie![]()
A ten S1000XR to nie jest takie ciężkawe enduro, tego poszukujesz Artur? :>
Jak dla mnie na razie król jest tylko jeden i jeśli zdecyduję się na zmianę to tylko na to:
183kg, 180KM, 7,1 - 200km/h, V max ograniczony elektronicznie do 299 km/h![]()
Litr ma kiepską charakterystykę? Proszę Cię
KTM fajny ale w trasę chyba średnio,
Ja planuje zrobić teraz tripa ok. 3500 tyś km
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Nie litr... tylko akurat TEN konkretny litr, FZ1 w porównaniu do innych litrów na rynku. Miałem okazję nawet dłużej pojeździć FZ1 tyle tylko że z owiewką. Każdy inny litr na rynku tej klasy, jeździ inaczej (czyt. z charakterystyką silnika o wiele bardziej atrakcyjną, czyli sporo więcej momentu z dołu).
To nie jest tak że to nie jeździ. Wręcz przeciwnie, on napędza się jak szalony (chociaż ten pierwszy bieg jest zdecydowanie za długi). Problem jest jak, chcesz na 6 biegu bardzo mocno przyspieszyć z niskich obrotów (załóżmy przy 100-120km/h). Dopóki go nie wkręcisz trochę wyżej, to niewiele się dzieje (i tak sporo więcej niż w każdej 600, ale do innych litrów nie można tego motocykla porównywać)![]()
FZ1 to fajna konstrukcja, sprawdzona, bardzo długo na rynku. Może się również podobać. I motocykl sam w sobie jest bardzo fajny. Jedynie ten silnik to jego największa bolączka (paradoksalnie, ma on w większości przypadków większą moc niż inne litrowe nakedy).
- - - Aktualizacja postu - - -
Uuuu jak grubszy wyjazd się szykuje to faktycznie, owiewka prawie że musowoA będą bezdroża czy tylko drogi asfaltowe?
Malik może masz racje, ja u siebie mam zmieniony cały wydech i pewnie inaczej się to odczuwa.
Jeździ szybciej niż r6 czy gsxr 600, ja jechałem nim 270 i szedł dalej ale się bałem.
Ogólnie jestem b. zadowolony, ale szukam czegoś odpowiedniejszego w trasy, ale tez takiego którym pojeżdżę po mieście
Co do tripa może pojedziesz? Albo Bułgaria albo Chorwacja
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Tak jak mówiłem, FZ1 to dobry sprzęt i każdą 600 wciąga nosem (nawet sportową)Większość litrów od 0 do 200 również. Cały problem jest w elastyczności
![]()
Jak się przesiądziesz na coś innego tej klasy to będziesz widział co mam na myśli![]()
A ten trip, to kiedy dokładnie i gdzie? I na ile dni. U mnie największy problem to tzw. "urlopy". Jakbym zmienił moto, to chciałbym to przetestować na takiej "trasce"Ale póki co to się nawet nie napinam, poczytam co tam za plan masz.
Spójrz Artur co mam na myśli mówiąc elastyczność:
Zwróć uwagę na gumy przy 190km/h![]()
Malik, przekonałeś mnie!
Było: A3 8l, S3 8l, Evo IX, Evo X; F10; A6 c7 3.0bTDI 380KM@770NM; W212 E63s 700KM@1000NM
Obecnie: S1000XR | A4 Allroad 8W9 | Jeep WJ 4,7 V8 | Fiat 126p 1982 | -> soon...
Dziewczyny..nie kloccie sie![]()
Kiedy Facet mówi, że coś zrobi to to zrobi! I nie trzeba mu o tym co pół roku przypominać![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)