Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 14

Temat: [8L] Brak ogrzewania

  1. #1

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)

    Domyślny [8L] Brak ogrzewania

    Dzis mialem niemila przygode jechalem do pracy patrze a tu po 15km temperatura 110 na silniku i do tego z nawiewow leci zimne powietrze. Zajechalem jakos do mechaniora robiac 3 przystanki po drodze bo temperatura skakala mocno. Mechanior zawyrokowal ze termostat. Spoko wymienili i rzeczywiscie temp. teraz w normie ale ogrzewanie jak nie dzialalo tak nie dziala. Macie jakies pomysly co moglo pasc?
    lukas3339
    AHF + H&R Inside

  2. #2
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jul 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 520d LCI
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    pompa sie rozsypała na bank także i rozrząd do roboty rób to szybko bo szkoda uszczelki pod głowicą Pozdrawiam

  3. #3
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    lukas3339, na przyszłość szukaj,
    opisałem dosyć niedawno nawet, jest to pompa wody, rozleciała się i dlatego nie masz grzania, termostat obstawiam ze był dobry,

    skad Ty wziąłeś tych mechaników?
    na jakiej podstawie stwierdzili ze brak grzania i duża temp na silniku to termostat ?
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  4. #4

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)

    Domyślny

    No wlasnie szukalem ale widac zle haslo wpisalem. Mechanior pomacal weze od chlodnicy i zimne byly. Generalnie to po wymianie trzyma temp. wiec chyba jednak ten termostat byl walniety. Pojezdzilem trche i nie przekracza 90 stopni, tylko jak stalem z 15 min na wlaczonym silniku to troszke sie podniosla ale bardzo nieznacznie i po przejechaniu kilkuset metorw wrocila do normy. Jesli to pompa wody to bym sie bardzo cieszyl. Bo na 27 juz dawno jestem umowiony na rozrzad i pompa tak czy owak bedzie wymieniana.
    lukas3339
    AHF + H&R Inside

  5. #5

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Los Angeles
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    jak nie zrobisz pompy która prawdopodobnie też jest padnięta nowy termostat też trafi szlag. Trzeba by zajechać do jakiegoś zaufanego mechanika żeby się przyjrzał.

    pzdr

  6. #6

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)

    Domyślny

    No to mnie nie pocieszyliscie. Faktycznie uszczelke albo termo moze szlag trafic? Jak tak to bede musial odstawic auutko do tego 27 i pobujac sie autem zony.
    lukas3339
    AHF + H&R Inside

  7. #7

    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Los Angeles
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    skoro bedziesz robil kompletny rozrzad to sie wstrzymaj....

    odstawiać auto?przeciez rozrzad to jest jakies.... 3 - 4godziny i out

    pzdr

  8. #8

    Data dołączenia
    Dec 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)

    Domyślny

    Wiem ze to 3-4 godziny ale mechanik nie ma terminu wczesniej.
    lukas3339
    AHF + H&R Inside

  9. #9
    dobry33's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Robiłem ostatnio sam rozrząt, troszkę dłużej mi to zajęło niż 4 godzinki ale silnik się nie przegrzewa, wcześniej wymieniałem uszczelkę pod głowicą ... jednak dalej mam problem. Termostat działa, otwiera się i zamyka, pompa wody, rozla napinająca i pasek po wymianie, a ogrzewania dalej nie mam. Jeden z kolegów opisywał ten temat ale niezbyt dokładnie: cytuję ewidentna jest wina silnika ktory steruje łopatka tuz przy nagrzewnicy z tego co pamietam to jest on po jej lewej stronie ...... ktoś jest w stanie rozwinąć i rozświetlić problem ?? pozdraiwam !!!
    'A3 DobrY Gdynia'

  10. #10
    a3_luke's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Renault Megane III
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    witam,

    od pewnego czasu zaobserwowalem w moim klimatroniku (a moze to tylko moje bledne odczucia) ze temperatura powietrza cieplego jest niska :/
    temp. silnika wynosi okolo 90*C i przeważnie taka temperatura sie utrzymuje.

    Wczesniej jezdzilem VW golf mk2 i tam jak ustawilem cieple powietrze to przy 90* powietrze wrecz "parzyło", tutaj jest "letnie".
    ktos wie czego to wina moze byc i co ew. mam sprawdzic?

    p.s.
    nawiązując do nazwy tematu -ja ogrzewanie mam ale wydaje mi sie, ze jest ono troche zimniejsze anizieli byc powinno - chyba ze w audi to tak dziala :>
    Ostatnio edytowany przez a3_luke - 14-11-08 o 05:49
    Była A3 1.6 APF Ambition
    Był VW Passat FL 1.9TDI

    Jest Renault Megane III 1.5 dCi

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •