Strona 89 z 161 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199139 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 881 do 890 z 1603

Temat: Zegary bez FIS na FIS

  1. #881
    marcelm's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kuj-pom
    Auto
    było A3 1.8T, jest E90 325i
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    91 razy

    Domyślny

    Słabo czytałeś.

    IMMO zależy od rocznika auta, są 3 generacje. W zależności od tego masz albo mały, nieduży, albo dość duży problem

    Nie masz modułu komfortu, od tego zacznijmy. Masz pompkę centralnego.

    KKLem wszystko zakodujesz, pod warunkiem że sprzedający da Ci pin do zegarów. Jeśli nie, to wszystko zależy od producenta zegarów.
    Filozofia turbo: Im szybciej jedziesz, tym szybciej jedziesz
    === Back in Black 8L 1.8T -> click ===

  2. #882

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    da się w miarę prosty sposób sprawdzić IMMO ?
    audiczka z końca '97 (pierwsza rej '9
    moduł komfortu to nie jest m.in. otwieranie/zamykanie szyb z pilota (kluczykiem tez daje rade)?

  3. #883
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Tak za każdym razem musisz programować immo chyba że wrzuciłbyś wsad ze starego licznika ale w tym wypadku to nie możliwe.
    Jeśli chodzi o montaż dużego FIS-a to potrzebna Ci też jest wiązka do 3 kostki oprócz licznika z fisem i manetki. Zegary z dużym FIS-em mają 3 kostki a zwykłe 2.
    Licznik musisz dobrać w zależności od modelu jeśli masz wersje poliftową to zegary muszą mieć CAN .
    Kabel z viakenu powinien sobie poradzić ale musisz mieć pin ze starych i z nowych zegarów w przypadku wersji z CAN.

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Kwapa Pokaż post
    da się w miarę prosty sposób sprawdzić IMMO ?
    audiczka z końca '97 (pierwsza rej '9
    moduł komfortu to nie jest m.in. otwieranie/zamykanie szyb z pilota (kluczykiem tez daje rade)?
    W Twoim przypadku masz immo 1 albo immo 2. Kolega marcelam dobrze pisze nie masz modułu komfortu w tym roczniku. I żeby zamontawać pełnego FIS-a masz trochę więcej roboty po potrzebny jest sygnał spalania consumption.

  4. #884
    xoslox's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Auto
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVF 130KM
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Pewnie. W VAGu 25-Immobilizer lub 17-Instruments

    U Ciebie raczej immo1 - 3Z np VWZ3Z0S1101234

    Tu masz trochę info: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...r_Generation_1

    Dodatkowo w A3 zegary z immo1 mają zegarek bez cyferek, same kreseczki

  5. #885

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    zgadza się, zegarek bez cyferek.
    wersja przedlifotwa. Da radę wgl w przedlifcie wrzucić pełnego FIS'a?
    Zamierzam wymienić licznik, bo ten lewy wihajster (od przestawiania zegarka) nie reaguje, więc wrzuciłbym od razu FIS'a.
    Zamykanie/otwieranie szyb z pilota to po prostu pompka centralnego?

    czyli najlepiej zebrać graty i zrobić to za jednym razem?

    Cytuj Oryginalnie napisane przez renegat207 Pokaż post
    I żeby zamontawać pełnego FIS-a masz trochę więcej roboty po potrzebny jest sygnał spalania consumption.
    doczytałem, że trzeba puścić wiązkę z podszybia, skąd dokładnie?
    Ostatnio edytowany przez Kwapa - 02-12-14 o 19:14

  6. #886
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Da rade wrzucic. Kuoujesz po prostu licznik z Fisem z przedlifta. Dorabiasz czujnik temperatury zewnetrzej, a sygnal spalania ciagniesz do komputera na podszybiu, tylko w tym momencie nie powiem Tobie w ktory pin sie wpinasz, ale w tym temacie wczesniej to odnajdziesz.
    Co do okien, tak to kwestia pompki, bo tam jest wbudowany modul komfortu

    Ps. Bedziesz musial jeszce ciagnac kable i robuc dodatkowe czujniki np. Plynu od spryskow itp bo bedzie bledy wywalac, lub zmasowac je albo wylaczyc progranowo.

  7. #887

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Czyli kupować licznik z manetkami przed 2000 rokiem, tak?
    zwracać uwagę na oznaczenia?
    Ma znaczenie czy wezmę od 1.6, 1.8, czy 1.8t?

    Cytuj Oryginalnie napisane przez renegat207 Pokaż post
    [...] ale musisz mieć pin ze starych i z nowych zegarów w przypadku wersji z CAN.
    o jakim pinie mówisz?
    CAN jest do poliftów tak, czyli dla przedlifta mnie to nie obowiązuje ?

  8. #888
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Can jest w poliftach, co do pinu licznika jest to kod immo licznika, chodzi o to, abyś mógł podpisać stary kluczyk pod nowy licznik. Z tego co ja wiem, to nei gra roli jaki kupisz licznik, byleby najlepiej był z tego samego roku co Twoje audi Żeby immo pasowało

  9. #889

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zawiercie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    oki, właśnie nie wiedziałem czy chodziło o pin jako o kod, czy jako wejście we wtyczce
    a jeśli kupiłbym licznik z immo2 to nie da rady tego ogarnąć? czy po prostu będzie dużo więcej roboty?
    na co zwracać uwagę przy zakupie licznika?

  10. #890
    szparag's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    118 razy

    Domyślny

    Z tego co wiem ( niech mnie ktoś poprawie jak źle mówię), to Immo musi być to samo, inaczej nie zakodujesz, chyba, że pastylke od tamtego immo masz to wtedy tylko przekładasz

    Na co zwracać uwagę? Musi być to VDO licznik i stan FIS'a

Strona 89 z 161 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199139 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •