jezdziłem na jednym i drugim swoim 1.8T 260kM/345Nm
róznice:
na zimnym na Motulu klepały 2-3 sekundy popychacze, na LMie nie (popychacze miały juz swój przebieg)
na gorącym silniku 5 minut po zgaszeniu i powtórnym odpaleniu przez 2-3 sekundy słychac było popychacze, na LMie nie
przy jezdzie Motulu i na 2 biegu i z 2000 obr/min na blacie czasami odzywały sie popychacze ale po ostrej łupance gdzie temp oleju przekraczała 130stopni, na Lmie nie było tego
cisnienie na gorącym silniku, temp oleju 100-110stopni Motul 1.2 bara, LM 1.7 bara (tego najbardziej nie rozumiem)
na zimnym, choć jest to mało istotne, Motul 5.5, LM 7 bara
temperatura oleju przy stałej jezdzie 180km/h, Motul 120-125, LM 110 stopni
praca silnika taka sama, róznicy nie zaobserwowałem
zuzycie paliwa podobnie, zero zmian
i co najciekawsze Motul znikał w ilosci 1.2-1.5 litra na 8000km(przy takim przebiegu zmieniam olej) LM, max 0.7l
to moje obserwacje na podstawie dwóch zmodzonych silników AEB i AJL
Koledzy którzy jezdza podobnymi silnikami tez zauwazyli róznice podczas odpalania