ciekawe czy pozostanie to bez skutkow ubocznych.
ciekawe czy pozostanie to bez skutkow ubocznych.
Who I am? I am a the Champion.
|
Dziś postanowiłem że wymienię sam filtr paliwa w moim A3. Jako że robiłem to po raz pierwszy trochę musiałem się namęczyć no i oczywiście nie obyło się bez przygód.
Na początku nie wiedziałem jak zdjąć szybkozłączki przewodu paliwowego i z jednej strony ułamałem końcówkę filtra i została w szybko złączce.
Od strony wchodzącej do filtra niestety było jeszcze gorzej, mimo że użyłem małej siły złączka złamała się i końcówka została w przewodzie. Ułamała się w taki sposób że nie mam pomysłu jak ją wyjąć z przewodu bo nic nie z niej nie wystaje ponad przewód.
Ze stroną wychodzącą sobie poradziłem i wyciągnąłem końcówkę filtra z wtyczki. Problem polega na tym że nie mam pomysłu jak wyjąć złamaną pozostałość z przewodu przewodu od strony wchodzącej do filtra paliwa. Próbowałem nakręcić śrubkę i wyciągnąć lecz nie udało się.
Teraz moje pytanie:
1. Czy ktoś podpowie mi jak fachowo nazywają się te złączki ponieważ muszę kupić co najmniej jedną.
2. Czy ktoś miał podobny problem lub ktoś ma dla mnie radę jak wyciągnąć złamaną pozostałość z przewodu paliwowego?
3. Czy nie prostszym i łatwiejszym rozwiązaniem (i może nie drogim) będzie zakup nowego przewodu od strony wchodzącej do filtra (bo wyciągnięcie złamanej części z przewodu może okazać sie mega trudne lub niemożliwe bez uszkodzenia przewodu)?
4. Może ktoś poleci jakiś sklep gdzie można nabyć te części (Katowice i okolice)
5. Jak się wyciąga wtyczki z przewodu paliwowego? (Próbowałem wykręcać ale nie udało mi się)
Z góry dzięki za rady bo na ten moment samochód stoi na kanale bez filtra i nie mam pomysłu jak ten problem ugryźć.
Tego chyba nie da się dokupić, jest to element całego przewodu, etka nie podaje nr tego elementu tylko całego przewodu. Mało by u mnie brakło i też bym je rozwalił na szczęście wszystko poszło ok. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale tam nie ma co ułamać Na złącza filtra nakładasz takie tulejki plastikowe, no i wciskasz do szybkozłączki, tulejka opiera się o oring.Blokujesz zapinkę i siedzi na filtrze.
Fotka złączki u mnie(z wyrwanym zabezpieczeniem):http://zapodaj.net/7549e644f0852.jpg.html
Pytanie czy wymiana przewodu podającego paliwo do filtra jest skomplikowane i czasochłonne? Dałbym rade sam ? Drugie pytanie ile mniej wiecej koszt takiego przewodu?
A co do złączki ułamała mi się w zgięciu na równi z przewodem w taki sposób że nie mogę jej złapać by wyjąć z przewodu. Tak czy siak będe musiał kupić jedną złączke bo mam ułamaną, chyba że dodają to do zakupu razem z przewodem.
nigdzie nie potrafię znaleźć ani złączki ani przewodu do kupna ;/
Wie ktoś gdzie to można kupić? Czy w ASO są takie rzeczy dostępne od ręki?
Tu masz trochę http://www.a3-club.net/forum/showthr...a-w-1-8T/page2
Możesz pobawić się w redukcję i przejściówki tak doraźnie.
http://ifotos.pl/zobacz/uklad-pal_wrrpnxe.jpg
Chodzi mi o przewód zaznaczony nr 1, złączka zlamała się w zgięciu i została w przewodzie, jak narazie udało mi się tylko znaleźć cały przewód http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=2952 nie wiem czy da sie znaleźć same złączki, ciekawi mnie czy dostane gdzieś ten przewód od ręki i czy dam rade go wymienić bez problemu
dzięki zaraz poczytam
Nie wiem czy od diesla nie pasowałby końcówki. Ja u siebie rozbierałem i były podobne
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)