Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 185

Temat: zawieszenie gwintowane 8P

  1. #41
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    A pozostałe motory 55mm? zawsze?

  2. #42

    Data dołączenia
    Jul 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Opole
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny Dobry gwint do S3 8P

    Witam!

    Rozglądam się za nowym zawieszeniem do mojej eski gdyż seryjne zostało uszkodzone... i teram mam dylemat czy wstawiać ponownie oryginał czy może by nie wrzucić jakiegoś konkretnego gwintu. Więc pytanie głownie do tych którzy zakupili gwint, użytkują i są w stanie powiedzieć trochę więcej na ten temat. Dodam, że chciałbym zakupu dokonać raz a porządnie więc cena tak powyżej 3 tys. zł mnie nie odstrasza o ile rzeczywiście jest w tym sens i prowadzi się lepiej niż na serii - chodzi mi głównie o zwiększenie sztywności. Bardzo proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. Pozdrawiam, Tomasz

  3. #43
    rol4nd's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polska
    Auto
    RS7
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    18 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    oczywiscie ze prowadzi sie lepiej, bo auto siedzi o wiele nizej, a jak to gwint jest odczuwalnie twardziej niz seryjne zawieszenie.
    jakbym mial wybierac serie S3 a gwint to na pewno wybralbym to drugie.
    co do firmy, nie odkryje tu ameryki ze KW czy HR to jedne z najlepszych, ale na takie 3 tys to za malo jezeli mowimy o nowym. No chyba ze KW V1. to moze sie zmiescisz.
    W tej cenie znajdziesz rowniez WEITEC`a. Dobre zawieszenie, praktycznie to samo co KW V1. (wychodzilo z tej samej fabryki) rozni sie tylko tym ze WEITEC jest bardziej "miejski" i lepiej wybiera dziury wiec jest bardziej komfortowe.
    KW to gwinty bardziej sportowe sa wiec i twardsze.

  4. #44
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Nie znalazłem odpowiedz na moje pytanie. Gdzie kupowaliście krótsze łączniki stabilizatora? Wsadziłem dziś gwint i moje ori są spokojnie o 5cm za długie. Nie wiem jakie kupić, na chwilę obecną nie mam wcale i stuka mi stabilizator
    Gdzie i jakie? Słyszałem o metodzie samodzielnego skrócenia ori łączników ale słabo widzę taką rzeźbę w 200-konnym aucie... pomocy

  5. #45
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    zawsze można poszukać łączników regulowanych



    tu masz adres do firmy u mnie w mieście/zadzwoń i zapytaj bo wiem że można u nich robić zamówienia.sam u mnich brałem łączniki swego czasu
    http://www.ramech.pl/kontakt.php

  6. #46
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Dzięki kolego. Nie miałem jednak czasu na zamawianie, tak więc dziś kupiłem nowe łączniki i samodzielnie skróciłem o 6cm - jest git

  7. #47
    _Gruda's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.8 TFSI - BYT
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Orientuje się ktoś może czy są dostępne gotowe zestawy tulejek potrzebnych do zamontowania amortyzatorów przednich o średnicy 50mm do zwrotnicy o średnicy mocowania 55mm? Nie wiem czy się łudzić, że coś takiego dostanę, czy od razu ogarniać tokarza

  8. #48
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    ogarnij tokarza

  9. #49
    _Gruda's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.8 TFSI - BYT
    Pomógł
    8 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Okej, uznam to za rozwiewające wątpliwości a orientuje się ktoś może czym, poza średnicą mocowania, różnią się same amortyzatory? Zastanawiam się po prostu z czego wynika różnica bo nie wierzę, że producent tak ot bez powodu zdecydował, że w słabszych wersjach silnikowych będzie inna średnica mocowania. Ogólnie chodzi o to, czy zastosowanie niededykowanych amortyzatorów może mieć jakiś znaczący wpływ na ich pracę/zużycie/bezpieczeństwo?

  10. #50
    Pawliko's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    StanceAudi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    1.4 TFSI - CMBA, CXSA (122 KM)
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Wg mnie żadnego.
    A3 8P 2.0T 263KM i 394Nm - Gwinted fitmented in progress

Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •