Panowie przy 2.0TFSI warto zostawiać Kata czy od razu wywalić robiąc DP?
Panowie przy 2.0TFSI warto zostawiać Kata czy od razu wywalić robiąc DP?
|
Doczytaj poniżej posty było to paręnaście dni temu wyjaśniane.
Pawliko. Dobry DP + UPpipe aby spool turbiny polepszyć . Zostawić środkowy tłumik . Ostatni to wg gustu. MG robi fajne jak również parę innych firm. Plusem w MG jest możliwość zamontowania regulatora dźwięku
DP najwięcej daje . IC sprawdza się lepszy jak jest gorąco bo zawsze im większy tym większy lag
UP pipe sie nie wymienia. Przy seryjnym dolocie zostaje seryjny. Zreszta skad ten pomysl w ogole.
jak jest dobrze dobrany Fmic i dobry sofcik to nie ma żadnego laga
Spawanie kwasu doloty,wyloty itp... mechanika samochodowa...http://www.demcar-customs.pl http://www.facebook.com/pages/Dem-Car/558007140883770
A jak wygląda sprawa,
po wywaleniu kata i nie wstawianiu żadnego innego (sportowego itp) ze spalinami ich ewentualnym pomiarem w strefie ......
Np: wjazd do Berlina..... pytam tak z ciekawości, będą problemy, bo jak wiem częściowo zależy to od auta ......
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)