Czy ktoś przeprowadził już taki zabieg? W niektórych 1.8t montowane były dodatkowe pompy wody. Postanowiłem, że muszę coś takiego mieć. Powód: studzenie turbiny i głowicy jeszcze przez chwilę po zgaszeniu samochodu. Ale przyznam że nie wiem jak to ogarnąć. Gdzie się wpiąć w układ wodny już wiem (podejrzałem dziś u znajomego w APXie) Ale elektryka to już gorsza sprawa. Po najmniejszej linii oporu mógłbym podłączyć do wentli- gdy się włączą pompa ruszy razem z nimi ale też tylko wtedy. Niestety po wyłączeniu zapłonu nie będzie pracowała, no chyba że fura się spoci i wentle się załączą. Czy macie jakiś plan jak to podłączyć żeby pompa ruszyła wraz z rozruchem silnika i pracowała jeszcze chwilę po zgaszeniu? Czy trzeba robić jakąś dodatkową instalację? A może jest jakiś bezpiecznik na którym jest jeszcze chwilę napięcie po wyciągnięciu kluczyka ( w co wątpię)