Strona 89 z 161 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199139 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 881 do 890 z 1609

Temat: [8L] Klimatyzacja w 8L - problemy, porady, serwis

  1. #881
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez krysbi90 Pokaż post
    czy od a3 pasuje nagrzewnica-"od golfa iv tak od a3 nie, znaczy w a3 nagrzewnica jest ta sama ale silniczki są inne i czujnika temperatury w evapuratorze nie ma."
    idac tym tokiem myslenia, to rowniez moze ci do reszty gratow nie podpasowac nagrzewnica z leona/toledo, jak i z golfa/bory
    mowa caly czas o klimatyzacji z elektronicz regulacja,

    czesci wg producenta, rocznik modelowy 2002, a3 8l, leon 1m i golf 4
    jak widac zaleznie od rocznika w kazdym z tych aut stosowano rozne silniki nastawcze w nagrzewnicy
    jednakowoz czesci sa dokladnie te same, moglbym jeszcze wkleic octavie, ale mi sie nie chce
    porownaj sobie numery czesci, zobaczysz ze kropka w kropke jest to samo

    zeby cie glowa nie bolala to kup sobie komplet z leona/toledo 1m, caly, wtedy Ci na pewno wszystko podpasuje

    rysunki do postudiowania i porownania numerow czesci, przy golfie numery silnikow nastawczych mechaniczne ( V65, V68 itd )
    numery silniczkow tak 1J jak i np D, wszystko zalezy od okresu stosowania, przy leonie ujete numery nadwozia..





    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  2. #882

    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kurkocin/TORUŃ
    Auto
    LEON
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ

    Domyślny

    Dzięki za wyczerpujące info

    Wysłane z mojego 6036Y przy użyciu Tapatalka

  3. #883

    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze :)
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Panowie pytanie.
    Czy klapka regulujaca strumień strugi powietrza pod climatronikiem powinna otwierać się całkowicie tzn w stronę tunelu ?


    Czy to jest maxymalny moment otwarcia ?
    http://zapodaj.net/779da1d8bc681.jpg.html

  4. #884
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    To jest max.

    I ludzie nauczci sie w koncu nie podawac linku do fotki na forum tylko wstawiac fote bezposrednio.

    Zaczne usuwac takie posty
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  5. #885

    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielawa, woj. Dolnośląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cześć
    Idzie wiosna więc chce zrobić pełny serwis klimy czyli odgrzybianie, ozonowanie, wymiana filtra kabinowego no i oczywiście nabicie klimy. Czy warto jeszcze coś zrobić??? Czytałem gdzieś ostatnio ze powinno się przynajmniej co chyba 4 lata wymienić osuszacz klimatyzacji (odkąd mam auto czyli jakieś 4 lata to jeszcze nie był wymieniany) czy też to warto wymienić??

  6. #886

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Osuszacz jest tani to warto.

  7. #887
    gregorek12's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podkarpacie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Siemanko
    Mam problem nie włącza mi się kompresor od klimy. Co może być tego przyczyną ?

  8. #888

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Konin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Witam Mam taki problem z klimatyzacją.... Dodam że około 2 tyg temu było wszystko dobrze. Wywalaja mi takie błedy w Polskim vagu 1345 Nie znany kod błędu
    nie autoryzowane
    8267 Nie znany kod błędu
    nie autoryzowane
    18765 Nie znany kod błędu
    nieprawidłowy
    22095 Nie znany kod błędu
    nie autoryzowane
    19521 Nie znany kod błędu
    nie autoryzowane
    21583 Nie znany kod błędu
    nie autoryzowane
    16724 Czujnik położenia wałka rozrządu - obwód
    nie autoryzowane
    17463 Nie znany kod błędu
    nie autoryzowane
    24 Nie znany kod błędu
    przekroczona wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY
    Vag podłączam i nieraz połączy mi się z klima nieraz wyskakuje too many errors to comunications... I gdy ustawie na najniższą wartość wiatraki i włącze klime w okolicy pasażera słuchać takie dziwny ciagłe harczenie gdy zwiększę prędkość nawiewu poprostu wiatraki zagłuszają ten odgłos... Czy mogło to się stać przez Testy wyjść bo brat przyznał się że zrobił czy po tym zabiegu mogło sie coś poknocić? Proszę o pomoc
    Dodam jeszcze że klima chłodzi działa na wszystkich biegach działa nawiew na góre dół nie ma żadych problemów z nią.

  9. #889
    edekxp's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    U mnie klima chodzi ale nie mrozi.
    Opiszę od początku.
    Kupiłem auto w październiku, więc klimy nawet nie sprawdzałem bo zimno było.
    Po pewnym czasie zauważyłem że nie ma po prostu kompresora klimy.
    Poczekałem aż do teraz aby kupić sprężarkę bo cieplej.Oczywiście musiałem dokupić inny pasek.Wszystko poskładałem.
    Sprężarka z gwarancją rozruchową, stan ogólnie bardzo dobrze utrzymana.
    W vagu oczywiście bład był czujnika klimy bo brak czynnika.
    Po nabiciu i sprawdzeniu szczelności niby wszystko działa.Sprężarka się załącza , wentylatory również ale nie chłodzi.
    W vagu temperatura jest taka sama jak na dworze.
    Rurka grubsza jest ciepła a powinna być zimna.
    Pojechałem ponownie tam gdzie była nabijana klima.Chciałem aby maszyną sprawdził ciśnienie.
    W czasie pracy klimy ciśnienie niskie spada z 6 na około 1,8bara, natomiast wysokie się nie zmienia nadal około 6bar.
    Gość dzwonił do bardziej znającego się na klimie i odpowiedział że na 90% wina zaworu rozprężnego.

    Czynnik odessał.Odkręciłem zawór, po rozłożeniu go na części był cały brudny w środku i miał opiłki metalu, pewnie po wcześniejszej sprężarce.
    Gość powiedział że jak ten zawór będzie otwarty to sprężarka nie zrobi ciśnienia. Nie będzie rozprężania wiec i chłodzenia
    Po złożeniu zaworu w miejscu podłączenia cieńszej rurki (wysokie ciśnienie) można dmuchnąć i powietrze przechodzi.
    Zamówiłem drugi używany i porównam.
    Może ktoś miał styczność z tym zaworem i czy może potwierdzić moje rozumowanie
    Druga sprawa czy w A3 lift w vagu jest ciśnienie w układzie.Blok jest ale u mnie było zero.
    Sugerowałem się że powinno bo czujnik wygląda identycznie jak w A4 B6, a w nim jest wartość ciśnienia.

    Klima w A4 jest trochę inaczej rozwiązana, nie ma sprzęgła przy sprężarce oraz zaworu rozprężnego - tylko dławik.Sprężarka ma w sobie elektrozawór co steruje wydajnością sprężarki, może dlatego musi być wartość ciśnienia kontrolowana.
    W A3 kontrolę chyba robi ten zawór rozprężny

  10. #890
    mateusz233's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Proszowice
    Auto
    A4 B6 Avant 1.9TDI+
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    67 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Czyszczenie zaworu rozpreżnego nic nie daje. To tak jakbyś chciał uszkodzony termostat czyścić. Kupiłem raz używany i też był uszkodzony. Klima w A4 B6 jest całkiem inna. Sterownik ma informacje o ciśnieniu, temperaturze i na tej podstawie steruje wydatkiem sprężarki. W A3 wszystkim steruje zawór rozprężny, wyłącznik ciśnieniowy i sprzęgło sprężarki. Poza tym nie ma tam żadnej filozofii i w vagu nic nie zobaczysz. To niedobrze że założyłeś sprężarkę na rozszczelniony, brudny układ. Opiłki mogą ją uszkodzić. Powinieneś też wymienić osuszacz bo wciągnął już wilgoć z powietrza.
    Ciśnienie masz za niskie. Powinno być ok 8-10 bar. Winny jest na 100% zawór rozprężny. Ale mimo tego klima powinna działać choć trochę.
    Ostatnio edytowany przez mateusz233 - 23-04-15 o 23:16

Strona 89 z 161 PierwszyPierwszy ... 3979878889909199139 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •