1. Nelson - S3 8L BAM - TIP (z wyjściem na odme, N75 i DV, Króciec od EVAPu niepotrzebny)
2. MarcinKOS - S3 8l APY - TIP
3. luca89cn - S3 8L BAM - DP (z dwoma wejściami na sondy)
4. Arturas - A3 8L AQA - TIP (z wyjściem na odmę) - co do DP się zastanawiam
5. vwbacardi - A3 8L Quattro - DP (1 sonda, zakończenie 2.5")
6. denissss - A3 8L Quattro ARY - DP (2 sondy, zakończenie 2.5") + TIP (z wyjściem na odmę, N75 i DV)
7. patryk14 - A3 8L Quattro AQA - DP (1 sonda przed katem, zakończenie 2.5") + jak się od razu da przelot 2,5" od końca DP do tłumika końcowego z S3.
8. mcdonald3 - A3 8L AUM - TIP (standardowe wyjścia)
9. lowpo - A3 8L AQA - TIP (standardowy, polerowany) + DP (1 sonda i przejście na oryginalny wydech 55mm)
10. Pepek504 - Octavia 1 AUM - TIP (standardowe wyjścia) + DP (1 sonda, zakończenie 2.5 przejście na 55mm ) nie polerowane
11. Rafal348 - A3 8L ARZ - DP (2 sondy i przejście na oryginalny wydech 55mm)
12. konsii - A3 8L AUM - TIP + DP (1 sonda i przejście na oryginaln)
13. Mietekk - VW Bora AUQ (FWD) z K04 z S3 - DP (2 sondy i zakończenie w 2.75")
14. gangsterek1984- VW Bora AUM - TIP (standardowe wyjścia)
15. Dejmii- Vw Golf Iv 1,8T AUM - TIP (standardowe wyjścia) oraz DP (2 sondy i przejście z 2,5' na oryginalny wydech jednak w przyszłości całość bedzie na 2,5' ale póki co pod seryjny wydech)
16. adrian944 -A3 8L Quattro 1.8t 132kw-AJQ -DP ( 1 sonda i przejście z 2,5 na oryginalny wydech jednak w przyszłości całość bedzie na 2,5 ale póki co pod seryjny wydech)
17. arogant - A3 8L Quattro ARX - TIP (standardowe wyjścia)
18. 71wojtas - S3 8L AMK - DP (z dwoma wyjściami na sondy i przejście na 2,75)
19. przemal - VW Golf IV 1,8T AGU - TIP (standardowy) oraz DP (1 sonda i przejście z 2,5 na oryginalny wydech)