|
poczytaj sobie o vredestein sessanta lub vorti, nie znajdziesz negatywow
tak samo hankook v12 k120, i nie pisze o platnych testach, tylko opiniach uzytkownikow
fajny portal brytyjski, opinie uzytkownikow, rynek opon nieporownywalnie wiekszy niz u nas :
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
szparag (07-03-15)
Widzę, że niezła dyskusja się tu wywiązała, a nikt w sumie do końca niczego nie wyjaśnił. Dla tych co chcą wyłapać coś konkretnego:
Indeks prędkości to nie tylko v-max:
http://www.opony.com.pl/narzedzia/in...redkosci-opon/
http://www.opony.com.pl/narzedzia/indeks-nosnosci-opon/
Co do internetowych dobierajek opon, jak mi pokazuje do eSki indeks H, czy nośność 88 to coś tu jest po prostu nie halo. (na przykładzie Michelin)
Podsumowując: bierz opony o najwyższym indeksie nośności i prędkości, na jaki pozwala Twój budżet, czasami lepiej kupić oponę ze średniej półki o wyższych indeksach, niż oponę premium o niższych dla samej nazwy i zazdrości sąsiada, jazda będzie stabilniejsza i opona dłużej wytrzyma. (i przepisy w innych krajach niestraszne, nigdy nie wiadomo kiedy będzie trzeba jechać -> praca, rodzina, wakacje, wypad z kumplem po samochód, a wiem jak np. niemcy potrafią trzepać samochód na PL tablicach, a na słowacji doj*bią się dosłownie do wszystkiego, żeby wysępić o 1 euro więcej)
Fiat Bravo 1.9 TD 100 => A3 1.8T AUM => S3 BAM
Ciekawe jak takie oponki by się zachowywały http://www.oponeo.pl/dane-opony/zeet...-w-xl#81513320
Cena bardzo niska jak na 18
Co o nich myślicie?
Ostatnio edytowany przez Rafal1989 - 04-03-15 o 17:09
A powiedzcie mi jak w tym modelu Vredestein ULTRAC SESSANTA z ścieralnością i ząbkowaniem ? Komono Ty chyba na nich sporo latałeś ;>?
Sprzedam :
-Gałkę zmiany biegów S-line
- Komplet felg 17" S-line 8P
- Nowe przewody hamulcowe A3/S3 8P Goodridge
Właśnie to mnie zachęciło domel![]()
Tylko, że ja mam wrażenie, że moje auto ma tendencję do ząbkowania opon...
Sprzedam :
-Gałkę zmiany biegów S-line
- Komplet felg 17" S-line 8P
- Nowe przewody hamulcowe A3/S3 8P Goodridge
Kupiłem auto na tych oponach. Opony były nówki - Niemiec kupił. Autem zrobiłem prawie 100 tyś. km przez te 5 lat i połowa bieżnika została. Z drugiej strony, nie jeżdżę jak debil spod światełi mój styl jazdy jest raczej spokojny z czasowymi przyśpieszeniem do 150-180km/h na autostradzie. Jestem z nich mega zadowolony i dlatego przed zimą kupiłem nowe 17' i teraz czekają na wiosnę. Minimalnie stare wyząbkowane są ale nie zrobiłem nimi 5 tys tylko prawi 100
. Mirkowi też je polecałem i Tobie Łukasz też polecam.
Mirek, w swoim temacie dał linka do fajnej angielskiej strony z opiniami, więc możesz poczytać
A i jeszcze jedno. Jakoś nigdy nie patrzyłem, żeby na wiosnę opony przekładać przód-tył tylko jak leciało tak zakładałem i wszystkie tak samo się zużywały
Było: A3 8P 1.9TDI, 147KM by CS.
Jest: A3 8V 1.4TFSI s-tronic, 165KM by KingSoft![]()
Nowa A3 8V - Czarnulka by komono!
"Ile można spać? Trzeba forum ogarniać" - motto moderatora(ów)!
nie w swoim, tutaj na poprzedniej stronie , post 1326
oceny uzytkownikow a nie pseudo dziennikarzy z portali motoryzacyjnych, czy klakierow ktorzy siedza na forach i polecaja to czy tamto, bo za to maja kase. opinie ludzi ktorzy na oponach zrobili po dziasiat tys kilometrow. a pogoda jak jest w GB wie kazdy, nie rozpieszcza
Na pewno bym wolal nowe Dunlopy czy Micheliny, ale cena...
nie upieram sie tez na Vredestein, ktory jeszcze miesiac temu byl dla mnie firma nieznana
******ste sa hankooki, wzialbym pewnie V12 k120. Kolega mi teraz pisal ze na ich poprzedniku zrobil juz 86tys a jeszcze 5mm bieznika jest.
Tylko wlasnie technika jazdy, tak jak Maciek napisal.
Jeden jezdzi w trasy duzym i ciezkim sportbackiem, drugi upala od swiatel do swiatel z zabojczym momentem 450Nm w ropie, to mu leca
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
komono (04-03-15)
There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)