Strojenie u kompotow tego setupu kosztuje na dzisiaj 2k włożenie turbo 500'+ cena turbo. Zrobisz gtb22 taniej ?
Strojenie u kompotow tego setupu kosztuje na dzisiaj 2k włożenie turbo 500'+ cena turbo. Zrobisz gtb22 taniej ?
Skoda Superb - 2.0TDI - CFFB -2011r.
|
W Cs w krakowie za to turbo z robota i strojeniem krzykneli 6000. W ctr mozna zrobic gtb2260 + dp + strojenie + map sensor 4b +z robota za 4800
Turbo nowe CFG mozna kupic za 2k, a uzywke za 1k. wychodzi 1500 + program. W CTR jak pytalem to powiedzieli 6k jakis rok temu. Cena spadła znacząco, warto się w takim razie zastanowić nad GTB i dołożeniu paru groszy skoro taka cena. Choc moznaby sie pokusic o GTD2056VZ.
Sportback 2010 - 2.0 TDI
Dla mnie ten setup i moc jest idealna więc mimo wszystko będę szedł raczej w to.
Skoda Superb - 2.0TDI - CFFB -2011r.
Jeśli GTB to chyba już wydech przydałoby się zrobić a koszty wtedy rosną...
No własnie jeśli mówmy o 230 hp przy GTB to nie ma najmniejszego sensu, bo CS ma projekty na ponad 220 w setupie z CFG, a widziałem i takie blisko 230. Więc mamy praktycznie to samo. Jeśli już to 250 trzeba celować imho i pewnie ciężko o więcej bo paliwa braknie .
Ostatnio edytowany przez xoen - 27-03-15 o 16:42
Sportback 2010 - 2.0 TDI
No tak tylko , że cfg te 220 to juz kres możliwości tego turbo a gtb się dopiero rozkręca. Okolice 250 było by fajnie tylko, że pompki trzymają :/
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)