Strona 44 z 105 PierwszyPierwszy ... 3442434445465494 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 431 do 440 z 1043

Temat: Klimatyzacja w 8P - problemy, porady, serwis

  1. #431

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bytom
    Auto
    A3 S-line 2006
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM

    Domyślny

    Witam, miałem problem z czujnikiem temp nawiewu (g89), po zagłębieniu się w temat udało mi się dojść do przyczyny - mam panel klimatronika 8P0820043 G , a od 2006 roku czujnik ten został wycofany, błąd pojawia się dla panelu niższego od wersji z końcówką L włącznie. Chciałbym go wymienić czy podejdzie panel z końcówką Q bądź N i jaka jest roznica między nimi? Wyglądają identycznie 1:1.
    Ostatnio edytowany przez diski - 26-03-15 o 07:02

  2. #432

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Borne Sulinowo
    Auto
    A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Nie wyobrazam ale stad moje pytania bo wczssniej tak nie bylo. Mowiac jasno jest wlaczone econ wentylatory nie chodza. To jest moje pierwsze auto z takimi opcjami wszesniej mialem e30 jedynym bajerem były szyby w prądzie. Jesli tak ma byc to przepraszam za zamieszanie

  3. #433

    Data dołączenia
    Mar 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Borne Sulinowo
    Auto
    A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    A jesli chcialbym wymienic panel climatronic z numerem 8P02800435PR na panel z numerem 8P0820043D czy on zadziala w mojej a3 ?

  4. #434
    warsza65's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    WLKP
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

  5. #435
    voxeti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Iława
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny panel RHD

    potrzebuje numeru klimatronika 2 DIN i co ważne to wersja europejska!!

  6. #436
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez voxeti Pokaż post
    umeru klimatronika 2 DIN i co ważne to wersja europejska!!
    tak jak Ci kiedys pisalem juz, wg ETKI nie istnieje cos takiego
    jest tylko wersja 2Din z grzanymi stolkami lub bez
    kazdy pasuje do auta z Japoni, Hong-Kongu, Australii, wilekiej Brytanii jak i z kierownica po normalnej stronie czyli USA i Europa

    byc moze pare lat temu istnialo takie rozroznienie, ale ETKA podaje tylko i wylacznie numery czesci aktualnie produkowanych
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  7. #437
    voxeti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Iława
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    musi byc inny bo mam z angola i musze regulowac klime prawym pokretlem aby 2 temperatury sie ustawialy, wczesniej miałem 1 din i robilem to wszystko lewym

  8. #438
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    783 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    podaj nr czesci ( tego klimatronika angola )

    okaze sie ze jest taki sam jak w wersji europejskiej


    nasz forumowy Spec od kodowan Golem, tez twierdzi ze nie istnieje cos takiego
    sa te same

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1
    naciska przycisk recyr uwagi pow. I prawe pokrętło w lewo albo w prawo i już jest wersja angielska.
    podobnie ja zmiana C na F :



    - - - Aktualizacja postu - - -

    nie mam jak sprawdzic przedlifta, ale w polifcie/golfie 6/leonie polifcie jest to tez w kodowaniu dlugim w klimie



    Ostatnio edytowany przez Miro - 29-03-15 o 13:43
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  9. #439
    voxeti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Iława
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    naciska przycisk recyr uwagi pow. I prawe pokrętło w lewo albo w prawo i już jest wersja angielska.
    Nie działa w ten sposób, tutaj filmik o co mi chodzi

  10. #440
    MrUnton's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T BWA

    Domyślny

    Wyłączając tryp Econ wyrzuca mi w VCDS następujący błąd:

    01232 - Zawór regulacyjny sprężarki klimatyzacji (N280)
    010 - Przerwa / zwarcie z plusem
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 01101010
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 246
    Przebieg: 195839 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2015.04.08
    Czas: 17:33:03

    Ramka zamrożona:
    Obciążenie: 50.0 %
    Natężenie prądu: 0.000 A
    Wiecie może czy przyczyną jest uszkodzona sprężarka czy coś innego ?

Strona 44 z 105 PierwszyPierwszy ... 3442434445465494 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •