Po przeskanowaniu vag wykryl bledy:
17536 P1128 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1)
16826 P0442 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – wykryto przeciek (mały)
(TT 1.8T 2000 180KM)
jak sobie z tym poradzic?
Po przeskanowaniu vag wykryl bledy:
17536 P1128 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1)
16826 P0442 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – wykryto przeciek (mały)
(TT 1.8T 2000 180KM)
jak sobie z tym poradzic?
|
17536 = Long Term Fuel Trim mult.,Bank1 System too Lean
To błąd który informuje nas że komputer musiał dostosowac mieszanke paliwo/powietrze do zaistniałej sytuacji, konkretnie musiał wydłużyć czas wtrysku bo uznał że mieszanka jest zbyt uboga.
Decyduje on o tym zbierając sygnały z przepływomierza i sondy lambda więc od tego powinieneś zacząć. Sprawdź przepływomierz (spróbuj przepiąć od znajomego i sprawdzić, na VAG'u kanał 002) jesli nie to na 90% sonda lambda (VAG, blok 033).
Jeśli by się okazało że to nie sonda to pozostanie tylko jakas usterka mechaniczna regulatora ciśnienia paliwa, zatkany filtr paliwa, pompa paliwowa...
16826 P0442 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – wykryto przeciek (mały)
EVAP pochłania opary paliwa które wydostają się z wydechu. Sensor uznał że ma mały wyciek (dziure). Znalezienie tej dziury może być bardzo trudne bo te czujki są tak dokładne że są w stanie wykryć dziurę wielkości łepka od szpilki Ja bym jednak obstawiał że jakiś czujnik głupieje bo sonda lambda nawaliła.
pzdr
No i wszystko jasne.Niedokrecone opaski, a w efekcie "lewe powietrze".Dzieki za wskazowki.
pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)