ok, zle przeczytalem... ale to nic nie zmiania
dalej wydaje mi sie to bez sensu, 50 a 45 dedykowane, jakaz to moze byc roznica w komforcie, a roznica w cenie przy zakupie bardzo znaczna. ( ok 100zl na oponie, chyba ze ktos jezdzi na uzywkach, ma okazje kupic w dobrej cenie, dobre opony )
dalej nie rozumiem, przy 17 i gumie 50 mialoby obcierac ?
225/45/17 rozmiar popularny, dedykowany i po co kombinowac z nietypowymi, drogimi oponami,
komfort na oponach nowych gdzie jest duzo bieznika i tak bedzie sporo wiekszy niz na kazdych zuzytych, albo i nie, ale kilkuletnich twardych oponach.
17 45 to naprawde komfortowy rozmiar, a jeszcze w tak miekkim zawieszeniu jak buda golfa5
jesli twardo to trzeba sie przyjrzec stanowi zawieszenia, bo nie zawsze to kwestia rozmiaru kola, a np zuzytych/spracowanych sprezyn, amorow itd
a jak dalej twardo to zmienic na mniejsze, 15 kolo 195/65 bez problemu wchodzi do 8p z hamulcem 288 ( 2.0tdi )![]()