widziałem przed praca jeden kolega odpisał wraz ze zdjeciami, chciałem sie dogadac co do zestawu ale nie ma juz posta i nie wiem z kim![]()
widziałem przed praca jeden kolega odpisał wraz ze zdjeciami, chciałem sie dogadac co do zestawu ale nie ma juz posta i nie wiem z kim![]()
|
To wszystko Paweł zależy od temperamentu kierowcy, dla jednego seria będzie OK a drugi zwiększy średnicę i nadal będzie mało.
Dla mnie to przerost formy nad treścią ale wiem że istnieją za kółkiem jeszcze większe oszołomy ode mnie które takiego hebla potrzebują bo to bezpieczeństwo, właśnie tacy jak Ty
Teraz możesz pójść na maxa w moc a hebel miód!
Zadowolenie klientów bezcenne
Najniższe ceny na części oraz oleje motul gg 347504, tel 663 962 604 , Rabat dla A3-club!
powiem tak, heble robią mega robotę i wreszcie coś spełniło moje oczekiwania w tym aucie w 100%
poprzedni stage czyli brembo z boxsterS na 312 mm i 280mm na tył się chowa przy obecnym.
200 leciutko naciskam i bardzo hamuje, lekko dodaje i jest mocniej aż potem załącza absCiekawi mnie jak będzie się zatrzymywać na nowych oponkach bo obecne nie są najlepsze.
Teraz się to dzieje bez użycia dużej siły i na nowo muszę się nauczyć hamować bo auto samo chce się zatrzymywaćJeszcze nie testowałem jak z zagotowaniem bo heble nie do końca ułożone ale takie tarcze z dodatkowym chłodzeniem nie wydaje mi się abym zagotował szybko. Także teraz pozostało to wystroić bo pomimo nie małej mocy zdecydowanie szybciej hamuje niż się rozpędza
Podsumowując mod warty swojej kasy bo cenowo wyszło mnie to bardzo przyzwoicie gdyż za taki gotowy kit jakiś znanych firm musiałbym wybulić pewnie z 8K a tutaj cena jest zupełnie inna. Także zdecydowanie polecam taki mod
Ale na takie hebelki felunek 19 cali minimum ;P
jakoś sobie nie mogę wyobrazić jak takie auto hamuje ale pewnie staje w miejscu
ja przy tym co mam 312+4tłok i 256na tyle to kogo nie przewiozę to mówią że dęba staje, a co dopiero u ciebie
masz jakieś zdjęcia hebli w kole
pewnie nieźle sie to prezentuje
pod felge 19" musi robić robote
UWAGA! Skargi i żale do firmy BARTPOL Ostrowiec Św ( oddział Kingsoftu )
http://www.a3-club.net/forum/showthr...-Kingsoftu-%29
aby aby aby aby aby aby
Chłopaki, pewnie milion razy było to już poruszane. Mam 288 z przodu, chce je mieć z tyłu, na przód wiadomo, jarzma do wymiany, bo chce mieć 312.
Co muszę zarzucić na tył żeby trykło 288? Adaptery jakieś gotowe są do tego?
Musisz miec zacisk nowy i adaptery, do adapterow nowe przewody najlepiej w oplocie zeby pasowaly pod zaciski koncowka oraz dlugością. Jak chcesz miec 312 z przodu na jednotloczkowym to lepiej zaloz 256 z tylu i bedzie git bo zapewne masz 230 z tylu?
Z tyłu heble seria z 1.6. Nie mierzyłem średnicy tarczy w sumie. Mam okazje mięć heble przód i tył z S'ki. Czuć duuużą różnicę?
Czuc i warto, jak masz okazje to sie nawet nie zastanawiaj!!!
Kurde, bo jakby nie patrzyć, to zostają mi tarcze 288 z zaciskami luzem.. chętnie bym jednak zaadaptował ten zestaw na tył, a na przód zarzucił 312 lub więcej. Pod jarzmo z S'ki jaką tarcze można zaadaptować do seryjnego zacisku? Tylko 312?
w razie czego udało mi się upolować kolejne graty do konwersji na 280mmna tył .
Hamowanie to znaczna poprawa względem 256 a zestaw nie wiele się różni od 256 ( ori zacisk z klockami,seryjne linki pasują i przewody) także jak coś to śmiało pomogę w tej kwestii
Wykorzystanie 288 na tył to bezsens bo seryjny zacisk nie pasuje, aczkolwiek przetestuję pewną opcję z innymi jarzmami i może do Q to wydaBo też mam tarcze ze swojej 288 które są w idealny stanie a lezą na półce dlatego zrobię mały teścik co da się z tego ugrać
![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)