Zapraszam na ww.bartpol-hamownia.pl
Modyfikacje elektro-mechaniczne silników spalinowych
Profesjonalna Regeneracja Turbosprężarek
ZOBACZ!! www.facebook.com/BartpolTuning
|
Nie spawaj kupuj nową , wszystko będzie pasować teraz nowe nowe i nie są takie drogie , robota starej wyjdzie nie wiele taniej niż nowa . Szukaj kogo kto ma dobre rabaty w IC . Ja spawałem i pękła w innym miejscu
Podpis niezgodny z regulaminem forum. Patrz pkt 22
Jakiej jakości jest nowa głowica w ic?
Napisz o co Ci dokładnie chodzi?
O jakość wykonania i czy sprawia wrażenie solidnej czy jak się sprawuje po zamontowaniu? Tu należało by zadać pytanie o konkretną firmę/producenta a nie sklep.
A i przed wszystkim do jakiego silnika ta głowica ma być bo to pozostaje jedynie kwestią domysłu, a choć statystyka w tym przypadku jest bezlitosna to miło by było gdybyś doprecyzował pytanie.
Witam, mam pytanie do użytkowników posiadających silnik oznaczony CFFA. Możecie powiedzieć jak się sprawuje, jakieś awarie? problemy ?
Mam CFFB i nie narzekam
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Witam wszystkich chcem nie dlugo kupic audice z tym silnikiem bo sa dosc duzo tansze niz 1.9 tdi po jakim przebiegu silnik jest narazony na pekniecie glowicy lub jakies powaznej usterki ?
Dlaczego nie czytasz? Wszystko jest tu napisane. Nie ma takiego przebiegu!
Witam. Przeryłem wszystkie posty i chciałbym, żeby mi ktoś usystematyzował to czego się dowiedziałem. Otóż poszukuję a3 i właśnie już nie wiem czy 2.0 TDI czy pozostać przy 1.9 (wcześniej 7 lat jeździłem golfem V 1.9 TDI (BKC) 105 km). Jeżeli dobrze zrozumiałem, to lepiej wybrać wersję 170 km niż 140? I czy a 3 np. z 2007 lub 2008 roku, o oznaczeniu silnika BKD, BMM, BMN nie mają już problemów z zatarciem pompy oleju, czy pękającymi głowicami? Czy te przypadłości zostały wyeliminowane?
Po raz setny... 1.9 i 2.0 maja swoje wady. 2.0 (BKD, BMN) pekaja glowice. 2.0 BMM to jest to samo co 1.9, tylko pojemnosc wieksza i wtryski mocniejsze. Zadnych problemow z pompa oleju nie ma.
1.9 ma tez swoje problemy, np BXE to tragedia, bo wycieraja sie panewki i korba wychodzi bokiem.
Kup polifta z silnikiem CR, zupelnie bezproblemowa jednostka. Tylko trzeba imbusik wymiec, ktory kosztuje grosze.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)