Zajrzyj do ustawień... Stag ma możliwość auto zmiany na PB powyżej jakiejś tam ustalonej wartości... Może masz to ustawione
Zajrzyj do ustawień... Stag ma możliwość auto zmiany na PB powyżej jakiejś tam ustalonej wartości... Może masz to ustawione
|
ok dzieki, bede musial faktycznie do gazownika pojechac
ja kiedyś o to samo pytałem gazownika powiedział ze to nie jest możliwe
jedynie kiedy benzyna może ubywać to wtedy kiedy na niej jeździsz
takie słowa usłyszałem.
chyba ze masz ten sam objaw co ja czyli spadek temperatury na reduktorze i gaz chwilowo rozłącza się do momentu nagrzania reduktora
To wtedy tylko może podbierać ci benzyne
Ewentualne złudzenie takie jak ja też mam czyli gdy wskazówka paliwa jest na rezerwie to ona po jakimś czasie przejechania iluś tam km sama opada
A u mnie znowu jest tak, że autko idzie dobrze, a jak się przełączy na gaz to po chwili załącza się kontrolka od ESP i zaczyna szarpać, po przejechaniu kawałka i odpaleniu silnika na nowo, wszystko jest ok. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku jak się przełączy na gaz (temp. przełączenia to 50'C.) Przewody i świece nowe bosch'owskie. I dodatkowo pokazuje mi się niezależnie od kontrolki i czy PB czy LPG błąd: Cylinder 1 - wykryte wypadanie zapłonów.
Co z tym robić? Silnik 1.6 102KM BFQ
Witam serdecznie, mam duży i kosztowny problem z moją A3 1.6 AKL z LPG.
Otóż, na zimnym silniku można jechać w miarę normalnie, problem zaczyna się jak już się rozgrzeje. Na gazie i na benzynie (na PB mniej) silnik przy przyspieszaniu się trzęsie, nierówno pracuje i brak mu mocy, a przy silniejszym nadepnięciu na gaz dodatkowo strzela i na chwilę pedał gazu jakby sam się wciskał. Wymieniłem już cewkę, przewody WN, świece (przerwa 0,7) i przepływomierz, byłem u gazownika na regulacji wtrysków gazu. Dodam że silnik jest po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworów,a same zawory są w dobrym stanie (nie jeżdżone na gazie).
Po podłączeniu komputera wyświetla błędy:
00537 - regulacja z sonda lambda
- górna wartość wyłączenia
- nieciągły
00525 - sonda lambda
- sygnał nieprawidłowy
- nieciągły
17978 - elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany
- nieciągły
Za pomoc w rozwiązaniu tej zagadki będę ogromnie wdzięczny.
Pozdrawiam, Adrian
Witam od paru dni mam problem z moim a3 1.8 +lpg
Silnik nierówno pracuje na postoju oraz podczas jazdy wg nie ma mocy auto nie może zebrać się od 1.5 do 3 tys obrotów , najgorzej jest na 2 biegu , po wciśnienciu gazu do końca , najpierw czuć zamulenie po czym gdy auto złapie 3 tys obr/min nagle przyspiesza , lecz wtedy słychać jakiś dziwny dźwięk z pod maski, na postoju tłumik końcowy nie szarpie i nie skacze jakoś bardzo. w nocy pod odpaleniu silnika po spryskaniu wodą przewodów zapłonowych nie zaobserwowałem żadnych iskier . Świece wymieniałem jakieś 4 tys km (NGK ,3 elektrodowe) temu olej 1.5 razem z olejem wyminialem filtr powietrza i wszystkie filtry gazowe , Instalacja ma rok i przejechane na gazie 14 tys. sytulacja sie pogarsza w momencie gdy silnik sie zagrzeje , im cieplejszy tym gorzej. Podejrzewam cewkę lub kable ale nie chce nic wymieniać bez pewności co sie dzieje bo nie wiem czy to na pewno układ zapłonowy.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co może sie dziać ? I czy mogło sie coś stać jeśli w ten sposób jechałem 600 km w trasie po autostradzie ? starałem sie jechać utrzymując 3 tys obrotów nie więcej nie mniej. byłem zmuszony niestety w ten sposób jechać gdyż jechałem w niedziele w nocy i nie miałem gdzie zostawić auta u mechanika
Auto szarpie za równo na benzynie jak i na LPG .
P.S przeszukałem całe forum i nie znalazłem nic podobnego
Witam.
Zostalem przeniesiony tutaaj z moim tematem tyylko nadal nie znalazlem odpowiedzi a mianowicie: Auto na wolnych obrotach nie równo pracuje i jak dodam gazu to na poczatku tak zacznie przerywac tak samo jak zmieniam biegi i szybko dodam gazu to zaraz po wcisnieciu mi tak chwile poszarpie i dopiero jak sie wkreca to ładanie przyspiesza no chyba ze dam gazu mniej i wolniej to jest niemalze niewyczuwalne.zaznaczam ze auto ma LPG i dzieje sie to i na gazie i na benzynie na wolnych obrotach i na samym poczatku obrotow po dodani gazu takie 3-4 pojedyncze szaprniecia.Gosciu od ktorego kupilem pokazywal mi taki jakby bolec gdzies na kolektorze ssacym bodajze ktory ma sie wsuwac podczas dodania gazu nie wiem szczerze co to jeest ale jakby jakies podcisnienie czy cos nie spotkalem sie z czyms takim i to z tego co mowil sie nie wsuwa aa i gaaz chodzi tak cieezkoo i tak jakby nie chcial odbijac...czy moze to byc przez to??ma to jakis zwiazek czyy cos?? Wlasnie nie znalazlem nigdzie pp cp chodzi z tym bolcem i dziwnym wciskaniu gazu.Przeczytalem tu ze moze byc przez przeplywke przepustnice swiece czujniki ale wlasnie mowil mi ze przeplywka byla zmieniana czujnik polozenia walu temperatury i przepustnica czyszczona tez byla...kable i swiece zmienial 4 miesiace temu,na wiekszosc mam paragony, krokowy myslalem ze moze ale raczej nie bo to tez podczas jazdy przy dodawaniu gazu no i ten bolec mnie zastanawia od czego to jeest i czy moze przez to ii moze jeszcze jakies inne sugestie macie?
Pozdrawiam
Wstaw zdjęcie tego bolca xD
Fuc*k GOOGLE Ask Me
Wlasnie teraz nie mam jak bo auto pozyczylem dziewczynie...ale znajduje sie z lewej strony silnika tak jakbyy przy kolektorze ssacym.gosciu mowil ze ma sie wsuwac czy wysuwac przy dodaniu gazuu...
Sprawdź na początek czy masz szczelny układ dolotowy.
Fuc*k GOOGLE Ask Me
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)