tronsport mode
https://translate.google.com/transla...ml&prev=search
Przyciemnianie przednich postojówek
http://www.a3-club.net/forum/showthr...oc%B1-VAG-VCDS
tronsport mode
https://translate.google.com/transla...ml&prev=search
Przyciemnianie przednich postojówek
http://www.a3-club.net/forum/showthr...oc%B1-VAG-VCDS
|
ok. postojówki znalazłem spróbuje czy zadziała
"transport mode" - widze zupełnie zbędny
ale co z tymi DRL w starym w bicie8 miałem regulacje, a tu mam jakies zbedne funkcje "transport mode" teraz mi halogeny swieca na max to sie policja przyczepi - chyba ze inne bordy(N,P) maja te opcje tak jak moj stary(F)?
Ogolnie zauważyłem ze ten bord ma inne wartosci domyslne dla jasności świateł np: postojowka w starym na tej samej wartosci bitu swieciła normalnie a tu tylko żarzy - ten bord(K) jest chyba pod ledy bardziej
A3 8P Sportback 2.0TDI BMM 140KM ---> A3 8V Sportback 2.0TDI CRBC 150->180KM
możliwe ale musi być opcja właściwego zakodowania/musisz poszukać
ok problemy rozwiazane, przyciemnienie halogenów jako DRL przyciemnia sie w bicie20 i to jest opisane jako przyciemnienie swiateł przeciwmgłowych, a działa jako przyciemnienie DRL, przeciwmglowe działaja normalnie na max - dziwne, bo to jakaś niezgodność, ale liczy się ze działa.
za to teraz pojawił mi sie taki błąd:
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
Part No SW: 1K0 907 530 K
1 Faults Found:
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire
011 - Open Circuit
Czy moze to być przez tego borda? szukałem ale nie moge jakoś znaleźć opisu tego błedu co go powoduje i co oznacza, dodam tylko ze miałem chwilowo bład drzwi tylnych - "brak komunikacji" ale skasował się a to zostało, drzwi działają ok
A3 8P Sportback 2.0TDI BMM 140KM ---> A3 8V Sportback 2.0TDI CRBC 150->180KM
Przerwanie (obwód otwarty)
Usterka elektryczna w obwodu(elektryczny blad w obwodu)
Możliwe przyczyny:
Okablowanie i połączenia do / z urządzeń sterujących
Moduł sterujący CAN Data Bus Comfort wada
Możliwe rozwiązania:
Sprawdź, bloki z wszystkich modułów sterowania pomiarowe, aby zobaczyć gdzie jest błąd
Sprawdzić okablowanie / naprawy i połączenia
Dodatkowe informacje:
Większość urządzeń w samochodzie pracują wewnętrznie poprzez tzw. Magistrali CAN. Jest to system sieciowy (magistrala danych) do urządzeń, które mogą komunikować się ze sobą. Problem z siecią tego typu danych jest to, że naprawdę nie powinno wypaść. Dlatego system magistrali CAN w pojazdach jednego z VAG wyposażonych w dwóch (2) przewodów danych, wysokich i niskich. Normalnie, transmisja danych w obu kabli, ale jeśli jest awaria kabla (zużycie, wyciąć przypadkowo, itp) to układ wraca do trybu single-wire. Ponieważ moduł komfortu wskazuje komunikować się tylko na jednym kablu, podejrzewam, że jeden kabel magistrali CAN jest uszkodzony lub jest zwarty do masy. "Nawet" sprawdź kable (zwłaszcza w stawach), ale należy pamiętać, że pracujesz z przewodów danych, w której każde urządzenie w samochodzie, łączy
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 30-08-15 o 19:37
a każdy bordnetz obsługuje FIS? bo mam z końcówką A, chce zmienić na nowszy żeby mieć coming home ale nie wiem czy wystarczy że będzie to wersja highline tak jak jest to wyszczególnione na rozpisce tych wszystkich bordnetz'ów![]()
Bordnetz chyba nic do FIS nie ma, FIS jest w liczniku, wersje bierz highline zeby nie okazalo sie ze czegoś bedzie brakować, jak coś to borda F mam na zbuciu, bo zmieniłem na K, opcja "coming home" w nim jest, ale nigdy tam wczesniej nie grzebałem i nie probowałem właczyć, jak mozna przeczytać tutaj działa:
http://www.a3-club.net/forum/showthr...537#post987537
A3 8P Sportback 2.0TDI BMM 140KM ---> A3 8V Sportback 2.0TDI CRBC 150->180KM
myślałem, że ma bo gdzieś tu ktoś pisał, że miał jakieś dodatkowe funkcje w fisie bo wymianie bordachyba że to o czym innym była mowa ;P a to że mi raz działa lewy stop a raz nie może też być wina bordnetza? bo żarówka ok,
aa o to dodatkowe w FIS'ie Ci chodzi, to ja to mam, ale mam teraz K, a w sumie to te opcje to regulacja podswietlenia stóp, automatyczna tylna wycieraczka po wbiciu wstecznego, włczenie/wyłaczenie swiateł do jazdy dziennej, przednie wycieraczki z menu sie włacza tryb serwisowy a nie z manetki - zmienili bo pewnie bo ludzie nie mogli ogarnać jak to zrobić zeby wycieraczki wymienić, ale to stare było wygodniejsze a tak już nie działa - Ogolnie rzeczy zbędne jak dla mnie.
jest jeszcze opcja "rewersu" chodzi o zamiane jakiegoś sygnału na przeciwny, ale jest to dla mnie kompletnie nie zrozumiałe i nie wiem o co chodzi, moze ktoś kojarzy o czym pisze bo nie mam jak narazie zrobic tego zdjęcia
Ostatnio edytowany przez Igorch - 04-09-15 o 17:26
A3 8P Sportback 2.0TDI BMM 140KM ---> A3 8V Sportback 2.0TDI CRBC 150->180KM
Niezłe bajery, ale mi też załącza wycieraczkę na wstecznymA mam z końcówką A
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)