|
A3 8P Sportback 2.0TDI BMM 140KM ---> A3 8V Sportback 2.0TDI CRBC 150->180KM
Ja dalej z tym błedem:
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
Part No SW: 1K0 907 530 K
1 Faults Found:
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire
011 - Open Circuit
EDIT:
Zrobione, błąd ten powoduje... "nic" tyle że jest, miałem urwany kabel w tej gumie łączacej drzwi kierowcy z autem, problem cześciowo rozwiazałem, ale kable tam są sztywne dodatkowo kable zasilające całe drzwi pękła na nich izolacja i zaczeły sie równiez przełamywać(kwastia max do pół roku) i drzwi całkiem straciłyby zasilanie i bardzo mozliwe zwarcie, bo kable blisko siebie(szukałbym zwarcia nie wiadomo gdzie), zanim to wywinałem zeby polutowac to jeden sie przełamał do konca, te zasilajace sa bardzo ciezkie do polutowania grube i cyna sie nie chwyta a izolacja sie topi zrobiłem sobie to niby dobrze, ale nie wiem czy to bedzie "wieczne".
Ostatnio edytowany przez Igorch - 05-10-15 o 22:57
A3 8P Sportback 2.0TDI BMM 140KM ---> A3 8V Sportback 2.0TDI CRBC 150->180KM
Witam zmieniłem sobie borda z końcówki C na K i mam problem z trzema bledami :01516- Zacisk 30 po lewej stronie Przerwa w obwodzie, j519, sygnał ogrzewania tylnej szyby zwarcie z masa i nie wiem jak je zlokalizować i co zrobić, bord zakupiłem okazyjnie właściciel mowil ze jest po zalaniu alf plyta wszystko jest ok reszta wyczyszczona tylko przekaźnik sa w gorszym stanie ale wyczyszczone
Ostatnio edytowany przez marcelinho93 - 18-09-15 o 07:42
rozbierałeś wszystko na czynniki pierwsze, spirytusem przemyte wszystko? jesli po zalaniu to moze być skorodowany.
Na starym bordzie tez wyświetla błędy? Wszystko dobrze zakodowane? Przekaźniki mozna przełozyć ze starego jesli sa takie same, np: 395 i 404 to ten sam przekaznik - maja takie same "schematy"
A3 8P Sportback 2.0TDI BMM 140KM ---> A3 8V Sportback 2.0TDI CRBC 150->180KM
Wszystko rozebrałem oprócz całkowitego rozebrania płyty tzn wyciągnięcia z obudowy, przemywałem benzyną ekstrakcyjna i spreyem do stykow, wymieniałem przekaźniki i dalej to samo, kodowanie wszystko jak na starym, a jak wsadzę ten stary to wszystko w porządku jest żadnych błędów, na tym nowym o K nawet problem z migaczem lewym bo żarówki migają pomału a na zegarach jak głupi miga a na starym nie ma takich problemów nawet, wiec nie wiem co to może być.
Może ktos schemat posiada tej płyty czy cos innego by pomogło
Ostatnio edytowany przez marcelinho93 - 19-09-15 o 01:22
jesli był zalany to rozbieraj na czynniki pierwsze i myj(najlepszy spirytus i pedzelkiem delikatnie wszystko) - nic innego sie nie wymysli, płyta jest ładna czysta czy ma slady korozji? trzeba wszystko zmyć, jesli jest korozja to mogło przezreć sciażki.
gniazda od przekażników w srodku moga być skorodowane i moga nie łaczyć przekaźniki
nie zostawiaj zadnego niezmytego preparatu na płycie, bo to powoduje zwarcia w przypadku elektroniki SMD, mozna pryskać w przypadku zalania nawet wskazane chociazby WD40(zeby dalej nie korodowało) ale finalnie trzeba to zmyć - załozona ma być sucha
jesli moduł był pod napieciem i został zalany/zawilgocony to bardzo prawdopodobne jest ze go pozżerało, wywala ci błędy, bo prawdopodobnie układy sterujace mają zwarcia.
A3 8P Sportback 2.0TDI BMM 140KM ---> A3 8V Sportback 2.0TDI CRBC 150->180KM
Nóżki niektóre na płycie są skorodowane i cienkie, a tam gdzie wchodź przekaźniki są jeszcze ślady nalotu, no zacisk 30 |ma przerwę w obwodzie i sygnał ogrzewania szyby zwarcie do masy :\ i tego nie umiem się pozbyć s wiem ze zacisk 30 to któryś czarnych dużych przekaźników a tak wygląda mój przód gdzie wchodzą przekaźniki i nie wiem czy nie brakuje blaszek w tym środkowym przekaźniku?
Ostatnio edytowany przez marcelinho93 - 20-09-15 o 09:42
witam mam kolejny problem wyczyściłem wszystko elegancko pozbyłem się jednego błędu z ogrzewaniem tylnej szyby ale pozostał mi zacisk 30 i przerwa w obwodzie, i jak się włączy lewy migacz to na zegarach bardzo szybko miga a nic nie jest spalone a prawy normalnie, moze ktoś wie co trza wymienić by sie pozbyć tego ?
Zakupiłem borda K z kompletem przekaźników, w przyszłym tygodniu chcę zabrać się z wymianę mojego F na ten K, oczywiście skopiuję wpierw stare kodowanie i wpiszę do nowego. Czaro10 czy nie miałeś żadnych kłopotów z działaniem elektryki po wymianie, wszystko zadziałało na zasadzie P&P? Czy rozmieszczenie bitów w F jest takie samo jak w K /nie licząc oczywiście dodatkowych opcji/? Będę wdzięczny za odpowiedź
- - - Aktualizacja postu - - -
rozumiem tutaj kodujemy doświetlanie zakrętów, a gdzie ustawiamy czas/długość doświetlania?
było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)